26.07.2010

Nou interviu cu Taylor in 'NICK Magazine' [Italia]



Cand l-am intalnit pe Taylor Lautner la Hotelul DeRussie in Roma,imediat am avut impresia ca suntem in fata unui atlet."Personajul meu s-a schimbat mult de la primul film,daca vroiam sa ajung in al doilea,trebuia sa merg la sala.Am inceput sa lucrez cu un antrenor personal si am studiat cartile lui Stephenie Meyer.Am pierdut multe kilograme si am incercat sa imbunatatesc personajul lui Jacob fizic si psihic." El nu vrea sa vorbeasca despre 'cariera' lui,deoarece se gandeste la prezent si nu la ce se va intampla in viitor.

Garry Marshall,care recent a regizat Valentine's Day,a spus ca esti un artist foarte talentat si ca ti-e destinat sa fii un star...
TL:Serios?Nu stiu ce sa zic,ma bucur.Sper ca are dreptate,pentru ca intotdeauna am visat sa fac asta in viata mea.Ca actor sper sa fac multe experimente si sa nu ma repet.Saga Twilight a fost un mare succes pentru mine pentru ca am avut sansa sa creez oameni care sunt.Acum ma concentrez pe noul meu film,Abduction regizat de John Singleton,la urmatorul capitol din saga si lucrez la un film care o sa iasa in 2012: Strech Armstrong.

Care este rolul viselor tale?
TL:Urmatorul.Cel mai important este intotdeauna cel cu care urmezi sa te confrunti. [scuze de cacofonie ]

Ce te-a pastrat cu picioarele pe pamant?
TL:Familia mea,prietenii mei... ce e important este sa nu arunci ceea ce ai.Oamenii intra in bucluc cand devin altcineva.Deci pierzi persoanele la care tii.E ca si cum am o viata dubla:cea veche care este la fel,si aceasta,ca actor,care imi permite sa calatoresc si sa vad fete cu numele meu tatuate pe mainile lor.Acasa,viata mea este normala,ca a oricarui alta persoana.

Asta nu pare sa te deranjeze.
TL:Deloc.N-am sa-mi schimb situatia pentru nimic in lume.

Ce-ti place la femei [in afara de tatuaje]?
TL:Loialitatea.Femeia mea ideala ar trebui sa fie loiala si sincera.Trebuie sa am incredere in femeia mea.

Ai 'impartit' vreodata o femeie cu un prieten?
TL:Din fericire nu,cel putin nu pana acum.

Hai sa vorbim despre fanii tai.Ce parere ai despre ei?
TL:Sunt minunati!Daca nu erau aici,eu nu eram aici,la acest interviu.

Ca un cititor,ce crezi despre Saga Twilight?
TL:Dintre toate cartile,preferata mea este Eclipse,si este de asemenea preferatul meu dintre cele 3 filme.Nu stiu despre Breaking Dawn,pentru ca n-am citit scenariul inca.Eclipse are asa de multa actiune si Jacob se schimba in cele 3 filme.Este foarte constient de situatie....si foarte cool!

Dar despre a fi cool: ce e asa de fascinant la lupi?
TL:Sa ai aceasta personalitate dubla si chinul din interior care se formeaza.Cred ca sa joc un personaj cu viata taiata in doua este foarte fascinant pentru un actor.Varcolacii isi urmeaza instinctele si acesta este un lucru cu care pot sa ma aseman,desi in ultimul an am incercat sa ma consult cu cineva inainte de fiecare decizie.

Cui ceri sfaturi?
TL:Oamenilor in care am incredere:prietenii si parintii mei.

Iti place sa-ti asumi riscuri ca actor?
TL:Absolut.Un actor se poate juca fara sa-si puna viata reala in pericol,asa ca ar trebui sa-ti asumi orice risc posibil.Il admir pe Jacob pentru cine e:un barbat care nu renunta niciodata si suporta ceea ce crede.Stiu ca oamenii il prefera pe Edward si inteleg asta,el e chiar un tip dragut.

Daca ai putea sa-ti alegi filme ca sa-ti exprimi personalitatea,pe care le-ai alege?
TL:Pentru partea mea romantica as alege The Notebook,pentru partea luptatoare as alege The Gladiator.Mie chiar imi place filme cu super-eroi ca Batman sau Spiderman,recent am descoperit Iron Man,datorita minunatei interpretari a lui Robert Downey Jr.

Este actoria 'calea ta'?
TL:Acum sunt fericit ca sutn actor.Probabil as fi un altet acum,dar actoria inplica atat fizica cat si psihologia,asa ca incerc asa de multe lucruri diferite.Mi-ar place si sa scriu,poate intr-o zi pot sa regizez intr-un film.Dar e prea devreme sa vorbesc despre asta.

Traducere:HME
Powered By Blogger