28.07.2010

Ruby Jerins vorbeste despre Robert : "A fost ca un frate mai mare"

Photobucket
"El e chiar foarte amuzant, a fost ca un frate mai mare exceptand faptul ca n-a fost rau - uneori fratii mai mari pot fi rautaciosi",a spus ea."El e foarte sustinator si respectuos,si usor de lucrat cu el.Eu chiar ii admiram munca de la inceput,si chiar a fost dragut cu toata lumea"

Actrita a adaugat:"E foarte usor sa ma inteleg cu el.Cand ne-am intalnit prima data,el a sugerat sa iesim putin si sa construim o relatie,dar n-am apucat - nu a fost necesar pentru ca am stat mult pe platouri,asteptand,asa ca am ajuns sa ne cunoastem unul pe altul"

Ruby - o fana Twilight - a fost uimita de prezenta constanta de fani si paparazzi din jurul platourile de filmare Remember Me in New York.

"A fost nebunie.De cand ne-am sculat,toti fanii si paparazzi deja inconjurau set-ul.Erau peste tot.A fost cu siguranta o noua experienta pentru mine",isi aminti ea.

Traducere:HME
Powered By Blogger