30.07.2010

Interviu nou cu Robert in Glamour UK

Image and video hosting by TinyPic

Ce te-a facut sa spui da la Remember Me ; te aflii in pozitia in care poti sa refuzi sau sa accepti un regizor pentru a alege filmul in care vrei sa joci sau nu?
Rob:Intr-un fel.Primesti anumite oferte si chestii,dar asta,a fost dinainte ca Twilight sa iasa,si am citit scenariul si vroiam sa fac altceva inainte de Twilight.N-am apucat sa fac asta,dar aceea a fost una dintre chestiile care le-am citit. [...]

Cu Remember Me,au existat anumite aspecte ale personajului cu care ai putut sa te asemeni?
Rob:Mda,in multe feluri,am vazut inca de la inceput ca seamana cu mine,si intr-un fel am incercat sa ma adaptez ca sa fiu si mai similar,dar cu cat ma adaptam mai mult,cu atat devenea o creatie fictiva.[...]

Te-ai apara vreodata in momentul in care trebuie sa te confrunti cu autoritatea,ca personajul?
Rob:Stiu,asta e unul dintre principalele lucruri care mi-au placut;sunt anumite lucruri care sunt ca scene de vis pentru mine.A fost destul de satisfacator,chiar si felul in care se bat.Era totul scris in scenariu,spunea ca el se bate ca un pitbull si eu ziceam, 'Da,vreau sa ma bat ca un pitbull!"

Ai fost intimidat de Pierce Brosnan in realitate?
Rob:Am fost sa-l intalnesc la cina exact inainte sa incepem filmarile,si chiar e un tip dragut.E intr-un fel suav si arata la fel tot timpul.Are o postura minunata.Face o chestie amuzanta cand suntem intr-un restaurant si lumea se uita la el,si e un fel de restaurant francez,asa ca sunt multi oameni in varsta si evident n-aveau idee cine sunt,si evident se uitau numai la el si el se duce la mesele lor si se prezinta ;se vede ca toti il plac - nu stiu ce a spus.M-a prezentat ca fiul lui.[rade]

Rolul s-a simtit foarte diferit fata de celelalte pe care le-ai jucat?
Rob:Da,cu siguranta,sunt anumite chestii; poti sa improvizezi mai mult,mai ales in comparatie cu filmele Twilight.Faza cu filmele Twilight e ca sunt asa de multe impedimente in ceea ce faci,pe cand cu Tyler,e intr-un fel...e prima data cand am jucat pe cineva care este doar un tip normal.El e practic doar un tip normal,fara niciun handicap si a fost distractiv.

Ce parere ai despre relatie dintre Tyler si Caroline;ei intr-un fel au nevoie unul de altul,nu?
Rob:Da,dar in acelasi timp,ea e un fel de cheie.Nu e ca si cum o sa se intalneasca si totul se schimba in viata lor.Nu spune ca vietile oamenilor se schimba complet;doar sa ai cateva zile de fericire sau cateva minute de fericire,pot pur si simplu sa-ti intoarca intreaga viata,si trebuie doar sa fii constient.

Cand o sa filmezi ultimul film Twilight?
Rob:Cred ca o sa trebuiasca sa fac Breaking Dawn la sfarsitul acestui an,asa ca nu sunt sigur cand.

Care-i cea mai buna deghizare ca sa te poti plimba pe Strada Oxford?
Rob:Sa-ti rozi unghiile merge destul de bine! De fapt,eram in HMV pe Strada Oxford in Ajunul Craciunului,cumparand cadouri de Craciun,si nicio persoana n-a observat.Si erau postere [Twilight si New Moon] peste tot! Au trecut ani de cand am facut asa ceva,si cred ca oamenii nu se uita la fel prin Londra.

Cum te descurci cu faima?
Rob:Incerc sa ma descurc.[...] Cred ca trebuie sa-ti valorifici si sa-ti dirijezi cariera in acelasi timp,mai ales cu o chestie ca Twilight,unde literalmente este un mare univers...

E o povara pentru tine,dar deschide usi?
Rob:Deschide usi si inchide altele.Pot sa spui, 'Oh,daca as fi inca necunoscut,nimeni nu m-ar judeca',dar in acelasi timp,nimanui nu i-ar pasa.[rade].Si in majoritatea timpului,doar ghicesti ce ar trebui sa faci,asa ca eu doar fac scenarii care cred ca sunt bune.

Fanii Twilight au facut ca filmarile Remember Me in New York sa fie mai dificile?
Rob:Situatia fanilor,sincer,ei au fost draguti.Faceau tot ce spunea lumea - 'Te rog dute si asteapta acolo sau ceva',chiar si atunci cand erau cu tonele,dar paparazzi erau de necrezut.Erau ca niste sacali.

Ai spus ca n-ai scos niciodata o fata la intalnite asa cum face Tyler.Este asta mult mai dificil acum ca esti faimos?
Rob:Da,cred.Sunt mult mai constient acum pentru ca nu-ti permiti sa pierzi.Intr-un fel ti-e frica si sa inaintezi.[...]

In ce fel ti-a schimbat succesul situatia?
Rob:S-a schimbat mai mult in America.Intotdeauna m-am gandit ca o sa fie asa.Am fost Craciunul trecut si a fost...intotdeauna am crezut ca s-a schimbat in Londra pana acum,dar nu.Oamenii nu cauta aceleasi lucruri,dar in America,cred ca e diferit.

Traducere:HME
Powered By Blogger