26.07.2010

Interviu cu Kirsten Prout pt Inspire


INSPIRE: Ai aparut in asa de multe serii televizate [incluzand Kyle XY].A fost diferit sa pasesti intr-un film [Eclipse] ,mai ales cand este unul asa de populat?
KIRSTEN: A fost cu siguranta emotionant sa pasesc pe un set cu un cast fix,toti fiind foarte talentati.La show-ul nostru [Kyle XY] eram dinamici,asa ca stiam ca stiam ce ma asteapta ca noua colega.Asta fiind spuse,toata lumea a fost draguta si a fost o absoluta placere sa lucrez la Eclipse.


I:A trebuit sa te contemplezi cu ideea ca esti in al treilea film?Ai citit cartile?
K:Ca sa fiu complet sincera,nu eram obisnuita cu ideea unui personaj asa de mic,dar cand am vazut ca e pentru Eclipse,am realizat ca este o mare oportunitare si doar sa fiu implicata a fost de ajuns.Chiar a deschis niste usi pentru mine si sunt asa de recunoscatoare acestei experiente.


I:Desi rolul tau a trecut repede,ai avut sansa sa-l intalnesti pe Jackson Rathbone.Cum a fost prima intalnire cu el?
K:A fost asa de minunat,un absolut gentleman.Stand la pranz singura,prima zi cand ii intalneam pe toti,eram fericita cand el s-a asezat langa mine si a petrecut dupa-amiaza cunoscandu-ma.E asa de talentat si asa un delicat artist.Jackson este foarte prietenos si o persoana autentica.


I:Au existat ceva asteptari cand filmai printre cast-ul Twilight si echipa?I-ai intalnit pe toti membrii cast-ului?
K:Nu m-am asteptat la prea multe,in afara de actorii care erau foarte ascunsi si platourile de filmare pline de paparazzi.In ceea ce priveste cast-ul,m-am inselat complet.Ei sunt oameni atat de minunati.Cand vine vorba de paparazzi,nimic te pregateste sa fii vanata de camere.Cu siguranta un sentiment ciudat.


I:A fost ceva ce ai invatat de la oamenii pe care nu i-ai intalnit inainte? [din cast-ul Eclipse]
K:Pasiunea lui Jackson pentru muzica a fost o adevarata surpriza.Stiam ca face parte dintr-o trupa,dar sa-l aud vorbind despre trecutul si dedicatia lui a fost super.


[...]


I:Acum,primeste multe chestii datorita lui Eclipse.Esti gata sa primesti atentia ce va veni tot anul asta?
K:Absolut.Am fost in aceata industrie de cand am aveam 10 ani si am avut destul timp sa ma pregatesc pentru ceva ce va veni.Iubesc ceea ce fac si intotdeauna o sa fiu fericita sa accept noi proiecte.

Traducere:HME 
Powered By Blogger