01.07.2010

Kristen Stewart ii intrece pe paparazzi [interviu pt NY Mag]


Cu toata nebunia asta a filmelor Twilight,care-i cea mai tare faza in care alergai sau te ascundeai de paparazzi?
Um,cel mai bine e atunci cand ajungi in diferite locuri inaintea lor,si stiu ca pot sa alerg mai repede decat ei.Si asta ma multumeste de fiecare data si se intampla des,deci...


Serios?Se intampla des?
Mda.Vreau sa zic,ei pur si simplu nu pot sa ma prinda din urma,ceea ce e super.Atata timp cat situatia cu parcarea e ok,asta intotdeauna e satisfacator.


Poti sa-i intreci si in acesti pantofi Louboutin?
Cu siguranta nu.


Peter Facinelli a glumit ca voi in aceste serii trebuie sa faceti multe exercitii ca sa ramaneti in forma.
Mda.


Care dintre voi este cel mai obsedat de corpul sau?
[rade] Oh Doamne,nu stiu.Vreau sa zic,cu totii sunt devotati,dar e amuzant cand haita de lupi fac flotari si incep sa-si dea unul altuia in stomac.


Ai facut un film cu James Gandolfini,Welcome to the Riley's. Ai filmat scene impreuna cu el.
Mda,majoritatea scenelor sunt cu el.


Cum a fost el?Te-a intimidat?
Da.Vreau sa zic,la inceput cu siguranta am fost intimidata.El e doar foarte,um...e incredibil de sincer,ceea ce mie imi place foarte mult.Doar ca la inceput e ceva de genu,whoa.De asemenea,cred ca scenariul in sine a fost ambitios,cred ca toata lumea,chiar si Melissa Leo si James - care chiar n-are motive pentru care sa fie emotionat - chiar si eu ...nu emotionati,dar...Stiau in ce se baga si asta m-a atins, si eu imi ziceam,'Whoa,chiar fac parte din ceva,care n-o sa fie usor.Vreau sa zic,asa e cel mai bine sa te simti inainte sa faci un film,dar noi ne-am inteles de minune.El e incredibil.Noi eram dinamici ca Mowgli si Baloo.


Deci camerele se opreau,el intr-un fel facea conversatii si glumea cu tine? Pare destul de tacut la presa cand isi promoveaza propriile proiecte.
Mda,e cu siguranta tacut,nu e ca si cum e asa doar pentru voi - dar e si amuzant,de asemenea,si ne-am distrat mult.


Traducere:HME
Powered By Blogger