14.07.2010

Rob a fost muscat de un leu..fara dinti

Robert Pattinson
Robert Pattinson a scapat norocos in urma unui mic incident. A fost muscat de un leu, pe platourile de filmare ale noului sau film. Din fericire, leul era stirb.
Starul Twilight joaca rolul unui actor de circ in filmul "Water for elephants" si se vede nevoit sa filmeze scene cu diferite animale exotice.
A avut un moment urat atunci cand un leu i'a insfacat bratul intre falcile sale. Actorul a scapat insa nevatamat, dat fiind ca animalul era mereu prietenos, si ducea lipsa unei danturi.
Robert a spus "In fiecare zi lucrez cu cate un animal exotic. E nebuneste, cum ar fi si faptul ca am fost muscat de un leu fara dinti. Mi'au zis ceva de genul E ok, asa se intampla intotdeauna, iar eu le'am raspuns Ermm, ok. Dar au trebuit sa se straduiasca mai mult, deoarece leul doar imi lingea mana".
_________
Traducere~Bells [HME]

Powered By Blogger