23.07.2010

Nou interviu cu Kellan in BRAVO [Germania]

Click to view full size imageClick to view full size image
003.jpg
BRAVO:Hey Kellan,stiai ca numele tau Lutz este de fapt german?
Kellan:Deisgur!Asta pentru ca am avut strabunici in Germania!

BRAVO:Serios?
Kellan:Cool,nu-i asa?Sunt un fel de star german al Hollywood-ului [radea].M-am nascut in USA - in Dickinson/North Dakota.Dar bunicii mei sunt din Munich.De-asta am fost des acolo cand eram copil.Dar eram destul de mic si nu-mi aduc aminte mai nimic.

BRAVO:Inca vorbesti germana?
Kellan:Oh imi pare rau,dar acum am uitat totul.Oricum,inca am o conexiune speciala cu Germania!

BRAVO:Asta inseamna ca te simti ca acasa aici?
Kellan:Intr-un fel.Totul pare familiar.Ma simt in siguranta aici.Iubesc Germania si lunga istorie a ei! Am vizitat locuri ale Zidului Berlinului,am mers la muzeu si am vizitat Castelul Sansoucci in Potsdam.Sunt foarte interesat de tara asta.

BRAVO:Dar locuiesti in Hollywood - prin Twilight ai devenit un star pe tot Globul! S-a schimbat viata ta mult?
Kellan:Desigur.Rolul lui Emmett a deschis atat de multe usi pentru mine!Dar eu n-am vrut niciodata faima si banii.Era vorba doar de distractia de a juca.A fost foarte important pentru mine sa ma pastrez cu capul pe Pamant .La fel e si pentru colegii mei Twilight.

BRAVO:Care este starea sufleteasca a vampirilor?
Kellan:Noi suntem ca o familie.Nimic nu s-a schimbat pe durata procesului. Baietii Twilight ies impreuna prin cluburi sau ies cu fetele.Si prietenii mei Robert Pattinson si Jackson Rathbone incep de obicei sa cante la chitarele lor.Dar cea mai buna prietena a mea este Ashley Greene.

BRAVO:Ce va defineste prietenia?
Kellan:Ne-am intalnit acum 6 ani,dupa ce am terminat cu facultatea ca sa devin actor.Ea avea acelasi scop.Asta ne-a adus impreuna.Si acum este minunat,pentru ca amandoi am reusit!

BRAVO:Va sfatuiti reciproc?
Kellan:Cu siguranta - in orice situatie! Eu sunt aici pentru ea daca are probleme cu baietii.Si ea e alaturi de mine daca sufar din dragoste!Suntem ca niste frati - inseparabili.

BRAVO:Ce faceti impreuna?
Kellan:Ne jucam in fiecare seara jocuri ,stam impreuna si petrecem cu prietenii la petreceri de piscina la mine acasa.Sunt cu adevarat un punct de distractie in Los Angeles!Eu impart apartamentul cu alti 3 prieteni [rade] ...

BRAVO:Dar iti permiti sa locuiesti singur acum...
Kellan:Dar imi place asa.Colegii de apartament sunt cei mai buni prieteni ai mei.Am incredere in ei.Ei au grija de casa mea,cand eu sunt plecat si desigur au grija de cainii mei,Kola si Kevin.

BRAVO:Nu le duci lipsa cand esti departe?
Kellan:Ba da!Nu i-am mai vazut de o luna si de abia astept sa ma joc cu ei! Sa ma relaxez in patul meu sau sa alerg prin Hollywood este ceea ce-mi trebuie!

Traducere:HME
Powered By Blogger