20.07.2010

Kristen isi iubeste mamica

Kristen Stewart este fetita mamei!
Actrita de 20 de ani spune ca are o relatie minunata mama ei scenarista,Jules Mann-Stewart.
"Ea este foarte desteapta si sustinatoare intr-un mod linistitor",spune Kristen.
"Intreaga mea familie e cu capul pe umeri,oameni foarte normali.
Mama mea nu trebuie sa-mi dea sfaturi direct.Eu doar o urmaresc"


Kristen de curand a spus ca isi ia pisica oriunde merge ea.
"Am un motan pe nume Max si eu chiar imi place de el.E frustrant cand calatoresti,si in special pentru ca pisica mea este nebuna",spune ea.
"Dar el e ca anticristul chiar si atunci cand e sedat.El sta intr-o cusca sub scaunul din fata mea in avion,dar chiar nu e cool sa-l ai in cabina pentru ca tipa si isi scoate ghearele."


Traducere:HME
Powered By Blogger