07.07.2010

Kristen in revista Top Teen [iulie]


Ce parere ai despre marele succes Twilight Saga?
Sunt asa fericita ca sunt o parte din el.Am citit scenariul si am avut o presimtire ca ceva minunat o sa se intample.

S-a schimbat viata ta de cand ai inceput sa o joci pe Bella?
Da,mult! Nivelul atentiei pe care o primesc era prea mult.Sunt paparazzi tot timpul,inventeaza zvonuri.E complicat si stresant,dar cu asta vin si momente frumoase,mi-am facut prieteni si am vizitat multe locuri la care n-am crezut ca o sa ajung vreodata.

Multe tinere urmaresc din aproape cariera ta.Crezi ca tu esti modelul lor in viata?
Nu, si nu vreau sa fiu.Fiecare persoana are propria esentas si propria poveste.Ar fi plictisitor daca toata lumea ar fi aceeasi persoana dar cu fete diferite.Le-as sfatui sa fie ele insele si sa lupte pentru propria persoana.

Care a fost cel mai bun lucru in a o interpreta pe Bella?
M-a facut sa am incredere in mine.Sunt asemanatoare.Ea e tanara,vrea sa descopere lumea si creste impreuna cu tot ce se intampla cu ea.E curajoasa pentru ca accepta consecintele actiunilor ei.Majoritatea intamplarilor din poveste se intampla din cauza ei.Deci cred ca am invatat de la ea pentru ca sunt mai sigura pe mine cand iau decizii si actionez.

Si care a fost partea cea mai dura?
Niciuna,serios.Bella e doar prea puternica in felul cum simte.Au fost greu de filmat scenele cu Edward si Bella,pentru ca Bella se simte completa alaturi de Edward,ea e dependenta de el.Cand filmam New Moon si Edward o paraseste,m-am simtit ciudat.Simteam de parca Bella incepea sa se apropie de mine.O simteam pe sub piele.

Cum ai descrie iubirea?
Este cel mai puternic sentiment din Univers.Ne ajuta sa stam uniti si sa inaintam.

Te-ai indragostit vreodata la fel ca Bella?
Da.A fost o experienta incredibila.Imi place sa ma daruiesc asa cum face ea.

A trebuit vreodata sa alegi intre doi baieti?
Ideea ca ar exista un singur baiat potrivit pentru tine e teribila.E ca si cum l-ai cauta pe cel potrivit intre alte milioane de suflete.N-am gasi niciodata iubirea daca ar fi adevarata.Cred ca ar trebuie sa ne oferim intotdeauna sansa de a intalni alti oameni,de a experimenta noi sentimente.

Cum te-ai descrie?
Imi place sa spun ce simt si sa iau deciziile corecte.Uneori sunt impulsiva cand iau decizii.Sunt emotiva.Imi place sa am prietene cu care sa vorbesc.

Ce-ti place cel mai mult la actorie?
Joc de cand eram mica si a fost un privilegiu pentru mine sa invat de la fiecare personaj pe care l-am jucat.

Pentru sfarsit,ai un mesaj pentru cititorii nostrii din Mexic?
Va multumesc pentru sprijin si doar urmati-va inima,aveti curaj sa va urmati telurile.

Traducere:HME
Powered By Blogger