07.07.2010

Jack Houston pentru revista Details




Details: In Saga Twilight:Eclipsa,tu il joci pe logodnicul surorii lui Edward,Rosalie.Cum ai ajuns la acest rol?
Jack Huston:Am fost la auditii pentru un alt rol - un vampir nou-nascut - si intr-un fel am socat producatorii.M-am purtat ca un drogat.N-am dormit in noaptea dinainte si am baut multa cafea.Toata lumea zicea,'Um ,un pic prea aspru'.Dar le-a placut destul de mine incat sa-mi dea acest rol.


Details:Cum e sa faci parte din fenomenul Twilight?
Jack Houston:N-am mai vazut niciodata asa ceva,de fapt.M-am dus sa filmez,si practic toata lumea era acolo - copii,adolescenti,mame si femei mai in varsta.A fost o profesoara,care a venit din Anglia in Vancouver,ca sa se cazeze in acelasi hotel cu actorii.Statea pe holuri toata ziua,doar ca sa-i vada.E cam mult,dar imi place dedicarea.


Details:Personajul tau nu este un tip dragut.Te-ai confruntat cu niste fani pana acum?
Jack Houston: Inca nu mi-au spus nimic.Sunt in siguranta deocamdata.Dar imi imaginez daca iese urat si stau pe langa casa mea cu cutite in amma.Asta ar fi teribil.'Nu ma mai atacati!Eu sunt de treaba!Nu sunt violator!'


Traducere:HME
Powered By Blogger