07.07.2010

Charlie Bewley pt People


1. El n-are farmecul lui Pattinson
Recunoscand ca nu era un fan Twilight inainte sa se alature echipei,Bewley,29,spune ca de asemena nu "intelege" de ce toata lumea este atrasa de Robert Pattinson."Am avut un profesor de actorie si toata fetele din jurul meu lesinau pe langa tipul asta londonez din film",spune Bewley."Eu ziceam,'Nu arata asa de bine.Despre ce vorbiti?El e alb si are par amuzant"

2. El a crescut la o ferma
Pre-vampir,Bewley a fost un baiat de la tara,ajutandu-i pe parintii lui la ferma.Viitorul actor n-avea probleme in a hrani animalele si caratul baloturilor de fan.Dar singura indatorire care o ura:"Curatatul dupa gaini.Aia era amuzant",glumeste el."Faci asta cand vrei sa te dai bine pe langa mama ta"

3. El e dependent de adrenalina
Bewley a incercat totul de la sarituri din avion pana la sarituri in lacurile glaciare."A fost o aventura incredibila",spune el."Mie doar imi place sa fiu practic.Sa ma apropii de moarte sau intr-un fel sa inteleg cum e.Te simti mai mult viu cand faci asta"

4. El a studiat afaceri in scoala
Stiind ca tatal sau,un vanzator de sosete si lenjerii,a vrut ca fiul sa-i calce pe urme,Bewley a decis sa se duca in Franta si sa studieze afaceri.Curand dupa asta,a primit o slujba intr-o compania ,unde "Vindeam sondaze de stripperi...Nu-mi amintesc cand anume m-am restras din toata chestia atat,dar niciodata n-am fost convins ca aia vroiam sa fac",spune el.

5. Alearga la maratoane
Dupa ce a participat la 3 si jumatate maratoane si o competitie Ironman,Bewley este pe cale sa avanseze spre urmatorul nivel."O sa incerc sa fac un maraton de 100 de mile in octombrie",spune el."Trebuie terminat intr-o zi deci vom vedea daca voi reusi"


Traducere:HME
Powered By Blogger