26.06.2010

Robert despre Kristen : "Ne intelegem reciproc fara cuvinte."

 Actorului din Twilight Saga - care joaca rolul vampirului Edward Cullen,fata de presupusa lui iubita,care o joaca pe Bella Swan in franciza - ii place sa vada cat de mult s-a schimbat actrita de 20 de ani,de cand au inceput filmarile si sustine ca sunt atat de apropiati incat nu mai au nevoie de comunice verbal.

El a spus:"Ce imi place in special la ea este ca este exact ca mine,nu ametita de fani si atentia presei.Ea ramane sincera si desteapta pentru varsta ei.Cu fiecare film ea s-a maturizat.

"In timpul filmarilor Eclipse,am realizat ca ea s-a maturizat mult si a devenit o femeie adevarata.Si,bineinteles,este mult mai usor sa lucrez cu o persoana cu care am mai lucrat."
"Ne intelegem reciproc fara cuvinte.Pot sa-i spun lui Kristen toate problemele mele.Dar sincer nu trebuie...pentru ca ea e in aceeasi situatie ca mine"

Actorul de 24 de ani spune ca este recunoscator pentru suportul pe care Kristen il ofera atat pe platouri cat si inafara.

El a explicat pentru revista ruseasca Grazia : "Lui Kristen chiar ii pasa de mine.Sunt foarte recunoscator pentru asta.Ea este cea mai sincera si autentica persoana pe care am intalnit-o vreodata.Ea intotdeauna asculta si da sfaturi ce nu tin de interesele ei"

Fata de sentimentele lui pentru Kristen,Robert nu crede in iubire eterna.
El a adaugat:"Ideea imi suna ciudat.E atat de plictisitor sa-ti petreci intreaga viata cu aceeasi persoana"

Traducere:HME
Powered By Blogger