24.11.2011

O mie de cuvinte cu starurile Twilight

Cum reusiti sa duceti o viata normala?Faceti lucruri normale?
Reed : Duc o viata foarte normala.Ma joc cu cainele meu,ma duc la supermarket si gatesc,nu asa de bine.Am o viata foarte normala.Cred ca majoritatea ducem o viata normala,mai putin Charlie.

Ce simtiti acum ca totul se apropie de un sfarsit?
Rathbone : Nu prea pare sa se sfarseasca,inca.Partea I tocmai a fost lansata si este un film minunat;avem nunta,luna de miere,niste scene de sex si toate astea in primele 30 de minute.Avem parte chiar si de ceva drama cu lupii,e foarte emotionant.
Bewley : Din punctul de vedere al unui Volturi,cu siguranta nu se termina.

Cum e atmosfera pe platouri?Cred ca ati avut parte de niste zile lungi.
Rathbone : Nopti lungi.Cand faci un film cu vampiri,te feresti de soare sau o sa stralucesti ca un diamant sau cum imi place mie sa zic,stralucesti ca David Bowie in anul '76.

Multi fani de-ai vostri sunt foarte dedicati;voi aveti ceva povesti dementiale?
Greene : Eu am fost ieri trasa de par.Si cereri in casatorie,astea intotdeauna sunt dementiale.Am primit una de la o femeie,care ma intreba daca vreau sa ma marit cu sotul ei.

Va duceti vreodata la cinema sa vedeti filmul?
Rathbone : Nikki si cu mine l-am vazut recent,eram noi si alte 6 persoane si a fost ca si cum urmareai filmele Twilight de parca au dat gres.A fost ciudat sa te uiti prin jur si sa spui 'eh..s-ar fi putut si mai rau,asa ca multumim ca ati cumparat bilete'.

Tineti vreun fel de ritual inaintea filmarilor,pentru a va intra in personaj?
Greene : Cred ca pentru statul vreo 2 ore la par si machiaj,lentilele de contact,peruca;daca asta nu te ajuta sa-ti intri in personaj,nu stiu ce altceva.

Daca n-ati fi actori,ce ati face?
Greene : Oh Doamne,eu probabil n-as avea casa.Nu,psihologia intotdeauna mi s-a parut interesanta;sa aflu cum functioneaza mintea umana.
Nikki : Cand filmam pt "Zori de Zi" eu de fapt mergeam la LSU [Louisiana State University] si studiam psihologia,dar probabil as lucra cu copiii.
Rathbone : Wow,eu intotdeauna mi-am dorit sa fiu artist,dar cand locuiam in Midland,Texas faceam parte din grupul de drama si i-am invatat pe copiii mici ce inseamna teatrul,deci cred ca asta as face,pentru ca e chiar distractiv.
Bewley : Ei bine,inainte sa fiu actor,am fost sofer de taxi si eram platit sa livrez gogosi;a fost cel mai tare job din lume.

Care a fost cel mai memorabil moment din toata aceasta experienta?
Bewley : Pentru mine ,sa fiu ales pentru rol.A fost ceva foarte important cand am primit rolul si practic 10 saptamani mai tarziu eram alaturi de Ashley Greene,Robert Pattinson si Kristen Stewart,pe care-i stiam de pe copertile revistelor,iar eu imi tot spuneam 'Eu ce caut aici?'. A fost minunat.

In ce sens credeti ca va asemanati cu personajele voastre?
Greene : Cred ca eu seman cu Alice in ceea ce priveste familia.Ea isi iubeste familia ,iar eu sunt foarte apropiata de a mea.
Rathbone : Si eu si Jasper suntem din Texas.Imi place asta.

Cine-i cel mai nebunatic si face multe glume pe platourile de filmare?
Rathbone : Peter Facinelli.Din pacate el n-a putut veni pentru ca e la filmarile pt "Sora Jackie"

Jackson,care este cea mai mare temere a ta in viata reala?
Rathbone : Ce mai mare temere;ei bine,nu-mi plac paienjenii,dar nu ma sperie.Paienjenii sunt de mare ajutor.Paienjenii mananca muste,iar mustele sunt enervante;e adevarat,ma enerveaza la culme.Dar cred ca mi-e teama sa ma imbolnavesc.Si daca simt ca ma ia cu raceala,imi fac supa.

Care dintre filmele "Amurg" este preferatul vostru?
Rathbone : "Eclipsa"! Chiar mi-a placut sa dezvolt povestea lui Jasper si sa arat Razboiul Civil si sa calaresc.
Greene : Eu o sa aleg "Amurg",pentru ca atunci i-am intalnit pe toti si e cartea de care eu m-am indragostit,toate personajele din aceasta franciza,mai ales Alice.Oh,si Jasper,sunt indragostita de Jasper.

Traducere : HME
Powered By Blogger