24.11.2011

Kristen vorbeste căsătorie si sfarsitul sagai cu Empire

Ce parere ai despre faptul ca "Zori de Zi" este impartit in 2 filme?
Chiar imi place ideea!E o viteza asa diferita;e ca si cum ai citi cartea.Cred ca am fost destul de norocosi ca am avut destul timp pentru fiecare carte.Nu cred ca a fost ceva lasat pe dinafara,dar cand am urmarit celelalte filme,am ramas putin trista pentru ca anumite secvente n-au ajuns in versiunea finala.Dar in cazul acestul film,n-a fost cazul,e ok.

Inca te simti ciudat cand te vezi pe marele ecran?
Da,intotdeauna e ca prima data .Iti faci o lista,ca si cum incerci sa vezi daca totul e ok.De asemenea ai sansa sa lucrezi cu oameni ca Bill,caruia chiar i-a facut placere sa faca aceste filme.Si daca simti ca ceva ar trebui schimbat,daca simti ca lipseste ceva,el e intotdeauna dispus sa te ajute.

Esti timida cand te vezi pe marele ecran?
Cred ca sunt de fapt destul de obiectiva cu mine insumi,pentru ca lucrurile care imi plac foarte mult,nu doar la mine,sunt lucruri la care nu te astepti.Dar in acelasi timp te fortezi si sunt anumite lucruri peste care stii ca trebuie sa dai si cand nu dai peste ele,ma autocritic.

Cum te-ai pregatit pentru scena nuntii?
Rochia,evident a fost ceva foarte important si au existat atat de multe discutii.Aveam sute de oameni pe langa noi! E amuzant : desi e doar un film si nu e real,inseamna mult pentru oameni.Pentru mine,pentru regizor si toti cei implicati si apoi fiecare fan - pentru ca stii ca sunt destui - asa ca acele 2 zile de filmari au fost destul de reale,intr-un mod ciudat.

Ce va ramane pentru tine din acest personaj?
Eu cred ca pastrez in mine fiecare personaj pe care l-am jucat si fiecare experienta te formeaza,te modeleaza.La fiecare proiect simt ca as putea sa ma intorc in timp si sa-l fac mai bine.Dar asta e si ideea,te maturizezi.

V-ati distrat pe platouri?
Oh da,mereu!Cu totii am cazut de foarte multe ori;din pacate nimic nu e mai amuzant decat asta.Adica,vezi pe cineva cazand si chiar daca sunt destul de raniti la inceput...incerc sa ma gandesc..asta e asa de rusinant si nu in sensul bun.Eu parca am sindromul Tourrete.Ma enervez asa de rau uneori,daca nu-mi reuseste ceva.Am un copil in "Zori de Zi" ,iar eu injur in continuu,asa ca a existat un borcan al injuraturilor pe platouri,pentru care eu am tot platit.De fiecare data ea zicea 'Stiu ce-ai spus!' ,iar eu 'Nu,nu stii! N-ai auzit asta!"

Ai descoperit o parte materna in tine,facand acest film?
Da,e amuzant.Toata lumea crede ca sunt asa de tanara si ca mi-ar fi greu sa ma aflu in acea situatie.Cred ca lumea se lasa influentata de faptul ca sunt insarcinata cu un copil jumatate om-jumatate vampir - dar nu e asa de greu de interpretat.A fost minunat sa fiu mama si a reprezentat o mare parte a povestii.Nu jucam o mama care ducea pur si simplu o viata diferita;a fost mai mult vorba despre identitatea ca femeie si acel instinct matern.Intreaga serie s-a concentrat pe ea si Edward si deodata aceasta sarcina e tot ce conteaza.O parte foarte importanta este spusa din punctul de vedere al lui Jacob.E interesant ce-a facut Stephenie;nu mai esti cu Bella,pentru ca ea nu mai dezvăluie nimic;nu-si mai deschide sufletul in fata nimanui,pentru ca nimeni nu e de acord cu ea.E un fel de autoconservare : e ca si cum ar sta intr-un colt,sâsâind ca o pisica.In genu' 'Stati departe de mine,pastrez copilul asta'.

Te-ai pregatit in alt fel pentru acest film,avand in vedere ca ai parte de o nunta si sarcina?Ai vorbit cu mamici despre asta?
Ei bine,una dintre cele mai buna prietene ale mele,e de aceeasi varsta cu mine si tocmai ce a nascut.Si mai e faptul ca aceasta sarcina nu poate fi prea departe de realitate.Adica,din punct de vedere emoţional şi conceptual e aceeasi experienta,dar fizic,cand e vorba de pregatiri si intrebari pe care i le-ai pune unei mamici,nu e acelasi lucru.Stephenie a scris o intreaga,minunata experienta pe care am putut cu usurinta sa o aplic,asa ca n-am avut intrebari din punct de vedere medical.

Esti fericita ca s-a terminat saga Amurg?Te astepti sa fii mai putin in centrul atentiei acum?
Da,sigur.Adica,n-o sa ma mai duc la Comic-Con cu aceeasi fani si ai parte de o energie aparte cu acesti fani.Un entuziasm pe care,in afara de Comic-Con,rar il vezi.Acolo isi permit sa fie ei insisi si asta e o experienta rara de care actorii nu prea au parte.

Ai citit "On The Road"?
Da.Ciudat,a fost prima mea carte preferata;datorita ei am inceput sa citesc mai mult.

Tu ai facut vreodata o astfel de excursie?
Nu complet.Chiar inainte de filmari,eu si o prietena am plecat in excursie spre Ohio.N-am parcurs tot drumul,dar e destul de departe si ne-am intors in 3 zile.A fost stupid sa incercam sa parcurgem atat de mult in atat putin timp,dar am simtit nevoia de a stii cum e sa stai in masina 15-20 de ore!

Traducere:HME
Powered By Blogger