25.11.2011

Interviu cu Robert,Kristen si Taylor pt Indian Express

Cum a fost sa reveniti la personajele voastre pentru a patra oara?
Robert Pattinson : N-a fost asa de greu.Edward Cullen este un personaj foarte controlat si nu foarte expresiv.Asta face totul mai usor pentru mine.
Kristen Stewart : A fost diferit pentru mine,de data asta.Bella e o persoana tacuta,dar in acest film,ia poziţie si isi exprima parerile.
Taylor Lautner : A fost putin dificil pentru mine,cu maturizarea lui Jacob de-a lungul seriei.Ca sa arati aceasta schimbare,e nevoie de mult efort.


Unde va vedeti carierele dupa ce se termina seria Twilight?
RP : Saga Amurg a contribuit mult la cariera mea.Va fi o mare responsabilitate sa-mi continui viata la acest nivel.Edward Cullen este un caracter puternic si schimband aceasta imagine pentru a crea una noua va fi foarte greu.
KS : Twilight a schimbat cursul carierei mele si mi-a daruit multa faima.Sper ca oamenii ma vor accepta si intr-un alt rol,in afara de Bella Swan.
TL : Aceasta seria mi-a dat sansa sa urmez alte proiecte pe care intotdeauna mi le-am dorit si speram ca o sa ramana asa.

Spuneti-ne despre cea mai memorabila scena din acest film.
RP : Scena nuntii a fost foarte emotionanta si memorabila,atat pentru mine cat si pentru Kristen.Si totusi,scena mea preferata este scena din luna de miere,cand tot incurc acele "replici din pat"!
KS : Pentru mine,scena nuntii.O mie de chestii imi treceau prin minte,dar imi tot spuneam 'Gata,gata.Fa-o odata si nu vei strica aceasta experienta'.
TL : Scena mea preferata este scena nasterii cand Bella se afla intr-o stare critica,iar Jacob o vede pe Reneesme pentru prima data.

Viitoarele voastre proiecte...
RP : "Bel Ami" este urmatorul meu proiect.A aparut de multe ori pe primele pagini,contine mult sex.
KS : Eu fac un film de aventura,"Snow White & The Huntsman".

Ati urmarit vreodata filmele de la Bollywood?Aveti ceva planuri cu Bollywood-ul?
RP : Eu am urmarit unul dintre cele mai romantice filme de la Bollywood,numit "Dilwale Dulhaniya Le Jayenge".Chiar mi-ar place sa fac un film la Bollywood,daca mi s-a oferi oportunitatea.Ei au romantism,drama si emotii,ceva ce gasesti si in Twilight.
KS : Da,am vazut "Ra.One" si mi-ar place sa fac filme indiene,daca imi place ceea ce mi se ofera.
TL : Eu am vazut " Slumdog Millionaire" si mi-ar place sa lucrez intr-o tara cu atata cultura,atata timp cat cineva m-ar invata limba hindusă.


Traducere : HME
Powered By Blogger