25.11.2011

Interviul lui Robert cu revista Seventeen [America de Sud]

Iata un nou,amuzant interviu cu Rob pentru Revista Seventeen din Venezuela/America de Sud.

Este o zi insorita in California,iar noi suntem la hotelul Four Seasons in Beverly Hills.Motivul?Starurile Twilight ne vor vorbi despre "Zori de Zi"

Suntem intr-un apartament luxos,nerabdatori sa intalnim membrii cast-ului,cand deodata apare Robert.Inalt,cu pielea incredibil de palida,imbracat intr-un tricou negru,pantaloni de culoarea muştarului si parul ciufulit.Ne-a fost foarte greu sa inchidem gurile la loc.

Vorbind cu el,observi 2 lucruri .In primul rand,este incredibil de timid si nu intelege cat de faimos este;iar in al doilea rand este un tip de 25 de ani care pare sa fii trecut prin toate si nimic nu-l mai surprinde acum.Oricum,este foarte politicos,manierat,un adevarat englez,gata sa te cucereasca cu o singura privire.Nu e prea vorbaret,dar cand vine vorba sa-si multumeasca fanii,n-are nicio problema cu autografele,pozele.

Cum a fost ultima zi de filmari?
Ultima scena pe care am filmat-o impreuna, a avut loc in Canada,si sa fiu sincer,eu m-am simtit oribil.De abia asteptam sa plec de acolo.Noptile erau foarte racoroase,era imposibil sa dormi,imposibil sa te mentii cald.Dar ultima scena pe care am filmat-o cu Kristen a fost mai degraba draguta.Am filmat o scena de dragoste in Saint Thomas,asa ca n-a fost rau deloc.A fost un sfarsit frumos.De abia a doua zi ne-am dat seama ca de fapt s-a terminat totul.

Te simti epuizat dupa Twilight?
Nu stiu.Adica,am facut si alte chestii in afara Twilight-ului,in tot acest timp.Dar Twilight a fost o constanta in viata mea,doar despre asta imi vorbeste lumea,oamenii vor sa stie numai despre asta.Mai am un an de conversatii despre vampiri.

Sunt sigura ca primesti foarte multe oferte zilele astea,dar ce personaje te intereseaza pe tine?
Cred ca personajul meu din Twilight este atat de unic si specific,incat e greu sa ti se ofere acelasi tip de personaj,inca o data.Ar fi nebunesc sa ma gandesc ca as face alt film cu vampiri.[rade]

Ti-ar place sa regizezi un film?
Da,dar prefer sa scriu si ca sa fac asta,trebuie sa devina prioritatea mea nr 1,iar pana acum n-am avut timp sa ma concentrez pe asa ceva.Pur si simplu n-am timpul necesar,dar cu siguranta e ceva ce ma atrage.

De obicei,scriitorii nu sunt celebritati...
Nu conteaza.Esti platit,ceea ce e la fel de important.[rade]

Bella si Edward devin parinti in acest film.A fost ciudat sa interpretezi asta?Te-a facut sa-ti aduci aminte de copilarie?
Nu chiar.A fost ceva firesc pentru mine.Trebuia sa tin bebelusul pentru prima data in brate si nimeni nu stie din prima cum sa tii un bebelus.Pe platouri a fost usor;tii bebelusul,te concentrezi asupra povestii si dai viata personajului tau.Ceea ce mi s-a parut ciudat a fost ca deodata copilul a facut 11 ani.A fost greu sa trec peste asta.Dar presupun ca asta ar fi ideal pentru fiecare parinte,pentru ca vor trece peste fazele cele mai enervante ale unui copil.[rade]

Cum au fost scenele cu bebelusul?
Au fost oarecum ciudate,pentru ca in majoritatea scenelor jucam cu un bebelus adevarat si cred ca avea numai 3 saptamani.Mama ei era inca pe platouri,dar intotdeauna calma,dispusa sa ne ajute.Toata lumea avea grija pe langa bebelusa,asa ca asta m-a ajutat sa ma mai relaxez,pentru ca stiam ca n-am de ce sa-mi fac griji.Dar apoi,erau momente in care trebuia sa tinem un bebelus acoperit de gem.Aia a fost hilar,am ras cu totii.[rade]

Edward o protejeaza pe Bella,tu pe cine ai proteja in viata reala?
Presupun ca pe toti care-mi sunt dragi.Cand oamenii vorbesc despre cineva pe care-l iubesti,fara sa-i cunoasca,cand vorbesc despre prietenii tai sau relatiile tale,atunci simt ca...stii,nevoia de a reactiona si de a face ceva.Dar cateodata nu ai ce face,decat s-o lasi balta.Asa e mai sanatos.Dar sunt un mare protector cand vine vorba de familia si prietenii mei.

Care-i cel mai bun lucru pe care ti l-a oferit faima?
Presupun ca sansa de a merge pe un drum pe care nu m-am imaginat niciodata ca-l voi urma.E enervant ca primesti aceeasi nr de persoane care te urasc.Oamenii se distreaza urandu-te,in timp ce altii se distreaza ajutandu-te,fiind alaturi de tine.E ciudat.

Traducere:HME
Powered By Blogger