08.09.2010

Sofia Coppola este impresionata de Robert si Kristen



In timp ce partile 1 si 2 din Breaking Dawn sunt ocupate oficial de regizorul Bill Condon,fanii Twilight stiu ca au fost mai multe nume importante atasate la acest proiect inainte ca Condon sa semneze contractul.


Printre ele a fost regizoarea "Lost in Translation" si "Marie Antoinette",Sofia Coppola.Cand am vorbit cu scriitoarea/regizoarea despre noul ei film,"Somewhere",am intrebat-o si adevarul despre zvonurile "Dawn".


"Da,da,am vorbit cu ei despre asta",spune Coppola pt MTV News."Ma interesa sa fac ceva,dar n-am ajuns sa fac.Dar iubesc,sunt impresionata de Kristen Stewart si Robert Pattinson,cum se implica in acea poveste",spune ea."Si copii prietenului meu iubesc povestea atat de mult,incat am crezut ca ar fi distractiv sa fac ceva ce ei iubesc "


Intrebata ce ii place la franciza vampirilor,Coppola a recunoscut ca este foarte romantica.


"Imi place ca e atat de romantic",ne-a spus ea."Eu intotdeauna caut o poveste de dragoste si de asemenea sa fac ceva pentru adolescenti,pentru ca sunt de parere,de ce sa nu ai o cinematografie frumoasa si toate acele lucruri intr-un film despre copii?"


Traducere:HME
Powered By Blogger