04.09.2010

Sara Gruen va aparea in Water For Elephants alaturi de Robert

Sara Gruen o sa apara in versiunea filmata a romanului ei,Water For Elephants,acum in post-productie.

Ea i-a intalnit pe Robert Pattinson si Reese Witherspoon.La fel de emotionant ca ridicarea de catre Tai,elefantul,ce o joaca pe Rosie in film.

"Antrenorul ei mi-a spus sa-i imbratisez trompa",spune Gruen."Deci am facut-o si deodata eram ridicata 2 metri in aer.Ea mi-a dat multe pupicuri,probabil din cauza ca intotdeauna am la mine ceva dulce pentru caii mei,asa ca ii dadeam de fiecare data cand aveam sansa."


Gruen,sotul ei si 3 fii au aparut intr-o scena in care cei de la circ si animalele fac o parada pe strazile din Weehawken,N.J.

"Am filmat scena aia cred ca de 18 ori",isi aminteste Gruen."Ma aflu in una cu Rob Pattinson [care il joaca pe veterinarul Jacob Jankowski],ne ciocnim si el spune,"Ma scuzati,doamna"

Cat despre Christoph Waltz,ce joaca un abuziv dresor de animale,Gruen spune:"Am urmarit o scena in timp ce era filmara,in care el o 'batea' pe Rosie.Uitandu-te direct,era evident ca el nu se apropia niciun pic de ea,dar in spatele monitoarelor,era extrem de convingator."

Traducere:HME 
Powered By Blogger