08.09.2010

Cea mai draguta intalnire a unei fane cu Rob in Lubbock :X:X

"L-am intalnit pe Rob!!! Facea turul prin muzeul local Buddy Holly! 


Eram practic paralizata apoi am spus repede,"Rob tu esti?' El s-a intors [se uita la o chitara],s-a uitat la mine si a inceput sa rada si a spus,'Nu,ma confunzi'. Dar,duh ,i-am auzit vocea blanda si am stiut ca el e!!! Din nou eram intepenita. El tot zambea,fiulul meu de 14 luni murmura asa ca Rob s-a aplecat putin si a zis 'Buna'. Apoi a venit un tip si l-a intrebat pe Rob daca a vazut tot.Rob a fost atat de dragut si politicos,chiar daca arata cam somnoros.El a spus ca o sa plece si m-a rugat frumos sa nu postez ceva despre aparitia lui pentru cateva ore. Eu am spus,'omg,desigur' si apoi ca o idioata i-am cerut o imbratisare.El rase din nou si m-a imbratisat cu ambele maini timp de 5 secunde!!!!!





A dat mana usor cu fiul meu si a spus,'mi-a facut placere',apoi a spus cel mai frumos compliment vreodata,'Sper ca atunci cand o sa am un copil,o sa fie la fel de frumos ca tine!' [vorbind cu fiul meu].Aproape am lesinat.Apoi el si celalalt tip au plecat si n-am vrut sa-l urmarsc,asa ca am continuat sa ma plimb prin muzeu.Mi-am lasat toate lucrurile in masina,camera,poza pe care vroiam sa-mi dea autograf.Nu vroiam sa-i spun,'oh Rob poti sa astepti aici o secunda?' Parea ca se grabea.Dar omg omg CEA MAI TARE ZI DIN VIATA MEA!


Mirosea a tigari si inghetata de capsuni!!!
Incerc sa-mi amintesc toate prostiile pe care i le-am spus.El probabil credea ca sunt nebuna pentru ca tot radea.I-am spus ca el si Christoph Waltz sunt actorii mei preferati si el a spus 'oh,scuze.Probabil ar fi fost mai emotionant sa-l intalnesti pe Christoph'.


Copilul meu l-a placut si incerca sa-l apuce de barba!!! Copilasul meu a fost numit un Edward Cullen in miniatura,deci poate Rob si-a vazut propria frumusete in el.


Traducere:HME
Powered By Blogger