08.09.2010

Nina Dobrev cu Kellan Lutz in 'Death Games'



SNMag: Ce parere ai despre toata nebunia asta a vampirilor?Ti pasul cu show-uri ca True Blood si seriile Twilight?
ND:Cu totii suntem constienti si ne sprijinim reciproc seriile si eu am multi prieteni in ele.Tocmai am terminat de filmat un film cu Kellan [Lutz],acum cateva zile.Vampirii sunt hot.Sunt sexy si misteriosi si periculosi.


SNMag:Ai mentionat de filmul cu Kellan Lutz,'Death Games',ce ne poti spune despre el?
ND:Motivul pentru care am fost atrasa de el a fost ca intotdeauna am vrut sa fac un film de actiune.De asemenea am vrut sa joc un personaj un pic mai in varsta.Joc o tanara fata de 20 de ani ce se marita cu Kellan.Sunt sotia lui!Asa ca a fost destul de distractiv.De asemenea sunt insarcinata in film,am avut ocazia sa am burtica.


Traducere:HME
Powered By Blogger