18.09.2010

Kristen prin ochii colegilor si regizorilor

 
"Eu cred ca e o actrita extrem de talentata,plus noi suntem destul de apropiati,deci eu intotdeauna sunt alaturi de ea" - Max Thieriot [Catch That Kid]

"Ea are o prezenta anume",spune el pt PopEater."Ea a intrat in canera.Pur si simplu simti ceva,si te intrebi cine e persoana aia?" - Udayan Prasad - regizorul The Yellow Handkerchief.

"Ea nu are nevoie de ajutor.E pe calea cea buna.Ea e o fata buna",a spus Foster pt PEOPLE."Si o iubesc pe copila aia.Am petrecut atat de mult timp cu ea"

"Kristen nu e interesata in a-si arata emotiile,si din asta rezulta performante inteligente si interesante." - Jodie Foster [The Panic Room]

"Kristen este 'o masina a adevarului...ca prin magie usor de regizat.Ea este o adevarata forta cu instincte grozave" - Sean Penn [regizorul Into The Wild]

"E o actrita fantastica" - Chris Weitz [regizorul The Twilight Saga:New Moon]

"Eu imediat am fost cucerit de inteligenta ei.Ea a fost cu adevarat cu picioarele pe pamant si are o putere si ferocitate anume ,perfecta pentru Georgia ." - Mary Stuart Masterson [regizorarea The Cake Eaters]

Despre Rob si Kristen,"N-am mai avut niciodata un actor ca Rob sau Kristen.Ei sunt remarcabili,dar cu siguranta provocatori intr-un fel. ..." - Catherine Hardwicke [regizoarea Twilight]

Traducere:HME
Powered By Blogger