20.09.2010

Inca o poveste a unei fane ce s-a intalnit cu Rob in iulie

"Ok,iat-o.Poza mea cu Robert facuta de Kristen intr-un hotel in Santa Barbara,in iulie.Ei au fost foarte draguti.Ei mancau din aceeasi farfurie.N-am vrut sa-i deranjez dar a trebuit pentru ca n-as mai fi avut opurtunitatea asta inca o data.Kristen a refuzat dar e ok.In schimb mi-a dat autograf.

Da, weekendul cu 4 iulie.

Pareau un cuplu normal.Doar luau cina impreuna.Prietenul meu l-a auzit pe Robert strigand-o pe Kristen 'scumpo',desi eu am auzit 'iubito'.Nu stiu sigur.hehe.Staff-ul a spus ca ei stateau in vila,asa ca nu-i prea vedeam pe acolo.

Asta a fost facuta in California cand eu eram in vacanta,acum 2 luni.Eu nu sunt din US.Noua ni s-au parut un cuplu normal.Mancau din aceeasi farfurie,stand unul langa altul,vorbind,atingandu-se putin,dar nu pupaceli sau imbratisari.Kristen e chiar scunda,dar e mai draguta in persoana.Si Robert arata bine."

Traducere:HME
Powered By Blogger