07.09.2010

FanMade: Edward & Bella's honeymoon - Esmé Isle

Am zambit si mi-am ridicat mana libera – nu-mi mai tremura- si am pus-o peste inima
lui. Alb peste alb; ne potriveam, pentru prima data. A tremurat foarte putin la atingerea mea
calda. Respiratia lui era mai aspra acum.
-Am promis ca o sa incercam, a soptit dintr-o data incordat. Daca …. Daca fac ceva
gresit, daca te ranesc, sa-mi spui imediat.
Am incuviintat cu seriozitate. Fara sa-mi iau ochii de la el. Am mai facut un pas prin
apa si mi-am pus capul peste pieptul lui.
-Nu-ti fie frica, am soptit. Apartinem unul altuia.
Am fost coplesita dintr-o data de adevarul din vorbele mele. Acest moment era asa de
corect, nu era niciun motiv sa te indoiesti.
Mainile lui m-au cuprins si ma tineau langa el, vara si iarna. Simteam cum fiecare nerv
din corpul meu era un fir electric.
-Totdeauna a incuviintat si ne-a tras usor in apa mai adanca.
Powered By Blogger