31.05.2010

Noul interviu cu Kristen si Robert cu CINEPLEX

Acum Robert Pattinson se descurca cu toate chestiile astea cu dragostea.Ceea ce il ingrijoreaza pe actor este cum arata scenele de lupta cu mult mai marele Taylor Lautner in al treilea film Twilight,Eclipse.
Omoruri ingrozitoare nenorocesc orasul Seattle.Vampirii se lupta cu varcolacii.Vampirii si varcolacii se unesc pentru a lupta impotriva altor vampiri mai rai.


Aparent,producatorii fac tot ce pot,ca Eclipse,al treilea film din saga Twilight,sa atraga baietii.Dar noi stim cu totii ca aceste serii se bazeaza pe relatia dintre vampirul Edward Cullen si iubirea lui umana,Bella.


[...]


Kristen Stewart,ce o joaca pe Bella,spune ca nu este asa de simplu.La urma urmelor,personajul ei este inca nehotarata intre Edward si sentimentele pe care le are pentru prietenul ei de-o viata,Jacob Black [Taylor Lautner] .
"De fapt,acum Bella rebuie sa fie in stare sa se ridice si sa spuna,bine,deci poate fiecare alegere nu este complet impulsiva",explica Stewart intr-un interviu separat L.A."Poate ca exista diferite niveluri de iubire si poate ca punctele mele de vedere ideologice sunt gresite si poate ca as putea sa ma uit la altcineva"


Cu asta spuse,inca pare ca Eclipse ofera mai mult pentru baieti incat ii va face sa cada intr-o stare romantica.Filmul a fost regizat de David Slade,care ultima data a alcatuit actiunea din thriller-ul 30 Days of Night.Slade este,poate,un pic mai interesat de barbati decat au fost regizorii Twilight,Catherine Hardwicke si Chris Weitz,ce a preluat fraiele New Moon.


"Lumi diferite se ciocnesc in una singura",spune Stewart."Noi o facem mai periculoasa de fiecare data."


"Sunt o gramada de lupte",spune londonezul de 24 de ani."In cele mai simple moduri posibile,incercand sa fiu intimidat de Taylor este pur si simplu umilitor.Intr-o scena,am incercat sa-l apuc si umarul lui era prea mare!Aia a fost jenant"


[...]


"Problema este, in principal,ca sunt chiar sclifosit cand caut sa arat pretentios pentru orice motiv",spune el."Cred,pentru ca n-am facut prea multa treaba si am devenit atat de,intr-un fel,mare,oamenii te judeca dur.Eu intotdeauna am crezut ca cea mai buna cale sa te descurci cu asta este sa interpretezi cam orice rol.Dar n-am vazut niciodata rezultatul la asta,fiind oameni care spun,'De ce nu poti pur si simplu sa taci?Suntem atat de satuli de jocul umil.Cand o sa inceteze sa se mai prefaca ca este umil?' "


Exact cum spune acest articol,inca trebuie sa se decida daca al patrulea roman al lui Stephenie Meyer,Breaking Dawn,va fi filmat intr-un singur film sau doua.Oricum ar fi,producerea ar trebui sa inceapa in Vancouver,in aceasta toamna."British Columbia este minunat",spune Pattinson."Toata lumea intotdeauna vorbeste despre cat de usor este sa faci filme in Vancouver pentru ca nimanui nu-i pasa daca cineva e prin imprejurimi.Si chiar a fost asa la New Moon.A fost atat de usor,n-a existat nicio problema.Dar s-a schimbat putin la al treilea.Dar...",adauga el,"sunt cateva restaurante frumoase in Vancouver si este un oras chiar cool."


[...]


"Cred ca e bine ca am muncit in tot acest timp",spune Pattinson despre ultimii 2 ani."Nu iesi afara si nu faci cine stie ce cand filmezi,pentru ca esti obosit tot timpul.Deci n-a fost asa de imposibil.Dar a fost dificl sa-mi dau seama unde sa locuiesc si chestii de astea;vreau sa zic,ideea de a-mi lua o casa...Daca oamenii intotdeauna asteapta in afara casei tale,atunci ai putea foarte bine sa o vinzi."
"Si imi e dor sa ma duc prin cluburi si sa cant",aduga actorul.”Asta-i enervant. Dar serios,inca poti sa faci tot ce vrei ; e doar frica de judecata de dupa. »


« Ceea ce e interesant, cand vrei sa se ajunga la un sfarsit nu e din cauza dorintei de a se termina experienta »,spune Stewart. »Experienta pe care am capatat-o este atat de diferita de cum o prezinta presa si media sau fanii.Eu chiar pot sa fac filmele.De cele mai multe ori sunt intrebata despre cat de mult s-a schimbat viata mea din cauza asta,dar asta e cam extra.Nu stiam ca asta avea sa se intample.Niciodata n-am avut o oportunitate mai mare in viata mea si am lucrat din greu pentru ea.Deci sunt chiar recunoscatoare"

Traducere :HME
Powered By Blogger