28.05.2010

Interviul cu Kristen pentru revista Flaunt

"Stiam ca o sa fii tu",spune ea criptic,ridicandu-si privirea si tragand din tigara.


Chiar daca nu era fata din Twilight,ar fi aceea fata cine stie de unde,in blugi negri si un tricou gri,fumand si incruntandu-se si incercand din rasputeri sa nu priveasca pe nimeni in ochi.Cu invisibila ei zona incalcata de pasii mei ce se apropie,ea lasa garda mai jos dupa o introducere.


Asezate acum langa un copac,un chelner emotionat ia comanda si pleaca,intreg corpul sau strigand mut "Stiu cine esti!"
Stewart vorbeste despre Sean Penn.Ea il cunoaste.Ea a aparut in filmul lui 'Into the wild' acum cativa ani si tocmai s-a intalnit cu el in fata cladirii.Ea a spus,"Ce mai faci?"El a spus,"Haiti".Ei au incercat sa leneveasca,sa fumeze si sa vorbeasca,dar in cateva minute,voci multe se auzeau,niste paparazzi se adunasera si conversatia a fost brusc intrerupta.


Acum,proaspat agitat,intregul aspect al lui Stewart este animat de oameni enervanti.Se crispeaza de durere,se chirceste."Cred ca am dormit gresit.De fiecare data cand ma uit peste umar,ma omoara."


"Daca as putea sa merg la munca in fiecare zi si sa nu trebuiasca sa fiu urmarita de 15 gangsteri care incearca sa-mi faca o poza,implorand sa faca orice pentru una...nu e normal",spune ea."E amuzant cum in America ,faima este pusa sus de tot - deasupra sanatatii,deasupra fericirii,deasupra tuturor.Este atat de neadevarat.Si stiam asta inainte [sa fiu faimoasa].Era atat de evident pentru mine.Nu stiu cum oamenii nu vad asta din perspectiva unuia din afara.Perspectiva mea este aceeasi : este exact cum am crezut ca o sa fie."


Chelnerul se intoarce cu un Ice Tea si o Cola,cerandu-si scuze de intrerupere,dar vrand sa ne spuna ca bucataria o sa se inchida in curand si daca vrem ceva gatit,acum e timpul sa spunem.Stewart politicos refuza,miscand cuburile de gheata in paharul ei cu un pai.Chelnerul dispare ca ceata.


Chestia e,ca ea nu e respingatoare.Ea nu este dura,cu suflet rau.E ca si cum descrii norii,sau frunzele sau copacii.Sunt lucruri care exista in lume si ea vorbeste despre ele.Ea inca curand va face 20 de ani.Un film acum aproape 3 ani a facut-o cea mai faimoasa tanara actrita in America si oamenii cu dublul varstei ei spun ca ar trebui sa zambeasca mai mult.Sau sa poarte pantofi diferiti.Sau sa-si faca o noua tunsura.Si ea are dreptate.Totul este al dracu de stupid.


"Este foarte agresiv,de asemenea",spune ea."Daca faima este pozitia optima,te-ai putea oricand imagina,apoi ai fi cea mai norocoasa persoana din lume.Deci,orice li s-ar putea intampla si tie n-ar trebui sa-ti pese.De ce ti-ar pasa sau te-ai simti prost pentru o persoana faimoasa?Sunt faimosi!Eu chiar apreciez totul din viata mea,dar nu de asta am inceput eu actoria."


In prapastia dintre Twilight 2 si 3,Stewart incearca sa mai piarda din faima acestei francize prin interpretarea unor roluri serioase in filme mai mici.


[...] Chelnerul se intoarce - cu o tava argintie pe care se afla prajiturele proaspat facute.
"Din partea casei!",spune el,si la fel de repede pleaca.


Dar noul film al lui Stewart ar putea avea succes.In filmul regizorului Jake Scott,'Welcome to the Riley's',ea o joaca pe Mallory,o stripteuza purtata de vant prin New Orleans,pana cand bine-intentionatul James Gandolfini isi face aparitia si o forteaza sa se indrepte,numai asa cum James Gandolfini stie.Filmul a rulat impreuna si Runaways la Sundance,anul acesta si cel care a surprins a fost Riley's,impresionandu-l si pe Roger Ebert,"Cine stia ca stie sa faca asta?Descopar o importanta actrita."


"Aia a fost super",spune Stewart despre Sundance,uitandu-se la nou venita farfurie cu prajituri ca si cum ar fi un pantof cazut in cer."A fost cea mai satisfacatoare experienta sa pot sa stau in fata a 300 de oameni care tocmai vazusera filmul.Mai ales cu Riley's pentru aceea fata este instabila.Nu puteam sa o scot din mine o vreme.A fost inspaimantator.Sa fiu in stare sa vorbesc cu oameni care tocmai l-au vazut,aia a fost cea mai super experienta."


"Eram atat de speriata sa merg la Sundance",continua ea."Ma gandeam ca toata lumea va scrie comentarii de rau.Ma gandeam ca toata lumea astepta sa spuna ca ar trebui sa ma intorc inapoi la Twilight.Si nimeni nu a spus asta.Am pus atat de mult in el.As fi murit lucrand la acel film.Desi daca ei au spus acele lucruri rele,atunci s-ar putea sa ma opresc acum.Am fost foarte norocoasa pentru acele doua filme s-au nimerit sa fie atat de diferite [fata de Twilight].Imi aleg munca din instinct.Nu as putea avea un plan.Ce fac este atat de impulsiv.Eu nu pot pur si simplu sa citesc un scenariu si sa spun ca e super pentru ca acolo e si o parte din mine,varsta mea - nu pot sa traiesc viata aia.Intelegi ce vreau sa spun?Pur si simplu nu sunt eu acea persoana."


Deodata,o femeie mai in varsta se aseaza la masa de langa noi,aratand spre prajituri,"Ooh!Primim si noi si de alea?"
"Nu",spune chelnerul.
"Ce-i face pe acesti oameni mai speciali?",zambeste femeia mai in varsta si ii face cu ochiul lui Stewart,care se tine iar de gat.Noi am impins farfuria mai aproape de femeie si ochii ei s-au facut mari.


Asta,se pare ca a creat o deschidere,in timp ce un barbat bate emmtionant din palme si asteptand sa-i vina randul sa vorbeasca."Imi cer scuze.Eu doar vroiam sa spun ca sunt doar un mare fan.Este acesta agentul tau?Nu vreau sa intrerup.Sunt doar un mare fan.Buna."


"Mersi",spune Stewart,aratand un zambet.
Barbatul a stat acolo un pic cam mult.Intr-un final se retrage la masa lui. [Mai tarziu chelnerul imi sopteste,'Scuze pentru asta.Am cam avut probleme cu el in ultima vreme'.


"Macar a fost dragut."
"A fost dragut",spune ea."N-a cerut pentru o poza.Asta-i bine,pentru ca ei apoi se duc si o pun pe Twitter si apoi paparazzi stiu unde sunt si conduc pana la locatia mea si devine crazy.Twitter ma bate la cap in fiecare zi din viata mea.Pentru oamenii spun,'Stau langa Kristen Stewart,chiar acum' si apoi se arata ei.Vad oameni cu telefonul in mana si eu vreau doar sa iau aceste prajituri si sa le arunc in ei.E ca,'Lasa telefonul si fa-ti rost de o viata!' Ma enervez asa de rau.E ca si cum calci in picioare viata cuiva fara niciun pic de respect.Si este extravagant.Oricine poate sa o faca in zilele astea.Cumperi o camera si esti un paparazzi ; iti faci un cont de twitter si esti un informator.E atat de enervant."


Deci,ne-am intors la inceput,vorbind iar despre asta.Poate ca este inevitabil stand aici in soare in Beverly Hills unde jumatate din oameni sunt faimosi si cealalta jumatate ii roaga sa dea mana cu ei [sau interviuri].Sau sa ceara o prajitura,pentru numele lui Dumnezeu.


"Ai pocnit vreodata pe cineva?"
"Nu!",spune ea,razand usor."Am locit oameni,dar n-am pocnit pe nimeni in fata"
"Oameni cred ca fumezi multa marijuana"
"Oamenii spun asta tot timpul.Oameni spun,"E drogata.Are droguri in cap."
"Cum iti obtii puterea chiar si atunci cand iesi din casa?"
"Pur si simplu iti spui,"Nu-mi pasa [ Don't give a fuck] ".Altfel ...". Si acest cuvant a ramas in vant.Altfel ce?Cineva se trezeste pocnit?Prajituri sunt aruncate?


"Exact",face ea o pauza."Nu am un raspuns pentru asta.Cred ca oamenii doar vor sa fie in locul tau,sa nu aiba principii,sa nu simta ca exista o lume in jurul lor si sa traiasca intr-o lume a fanteziei.Este asta ceea ce vor ei?"


Am ridicat din umeri.Poate am dat si din cap.


"Ei bine,eu nu vreau sa fiu asta si ei pot sa continue sa vorbeasca prostii.Dar asta este pur si simplu inspaimantator"


Nu,ceea ce e inspaimantator este ca un adult [cel putin dublul varstei ei] s-a ridicat de la masa lui ca sa-i spune lui Kristen Stewart ca este un mare fan.Un fan a ce,mai exact?Presupunand ca se refera la filmele in care ea a aparut - si este probabil ca el sa fi vazut doar filmele Twilight - ce vrea el in schimbul unui salut?O poveste,probabil.


Dar treaba e,ca aceasta tanara fata ce sta la aceasta masa [la care o prajitura a disparut] este captivanta si carismatica si desteapta si draguta.


[...]


"Mda,eu cu siguranta actionez diferit.Singura nesiguranta pe care am dezvoltat-o este ca sunt foarte paranoica,cand toata lumea se uita la tine,dar de fapt nu se uita",admite ea."Obisnuiam sa imi placa sa ies si sa ma plimb prin imprejurimi,dar acum trebuie sa ma uit in pamant.Altfel,interactionezi la fiecare 30 de secunde ceea ce este imposibil de izbutit.Dar asta nu se intampla peste tot.Inca pot sa ma duc in unele locuri.Nu e trist."


"Chiar imi place ce fac.Este doar o viata diferita",spune ea,apasand cu degetele mai tare pe umar."Devin defensiva si probabil asta a perpetuat ideea oamenilor despre mine,ca nu zambesc niciodata.Eu imi cam legan piciorul de asemenea,asa ca oamenii mereu cred ca sunt jenata.Inteleg de ce oamenii spun ca sunt asa negativa.Nu ma pot preface.Imi place de asemenea sa scriu.Actoria,sa traiesc si sa scriu : una si acelasi lucru."
"O parte din dorinta ta de a juca,a scrie,vine din interesul tau pentru alti oameni?"
"Mda,eu fiind unul din ei!"


Kristen Stewart zambeste.Ea in sfarsit ia mana de pe gat,isi ridica privirea si zambeste.Nu e nimeni prin jur.Restaurantul s-a inchis.Nu mai este nimeni care sa intre pe twitter sau sa dea mesaje.


Ne-am uitat amandoua prin jur si ne-am decis ca conversatia s-ar putea incheia aici.
"Ei bine,nu o sa te mai supun la mai multa durere"
"Mda,asta a fost ingrozitor",spune ea,ridicandu-se sa plece.


Un zambet si o gluma?Nu mai e nimeni aici ca sa intrebi.Unde e chelnerul cand ai nevoie de el?

Traducere:ByBy
Iata si toate pozele de la sedinta foto pt Flaunt,fara niciun fel de tag ;) 







Powered By Blogger