02.10.2010

Un nou mesaj de la Bill Condon !



" Buna fani!


Chiar au trecut 5 luni [si o zi] de la ultimul meu mesaj? In apararea mea,au fost 5 luni petrecute scufundat in lumea TWILIGHT - si sunt sigur ca toti apreciati.Acum suntem in pre-productie,ne jucam cu totul de la casting la locatii,pregatind totul,dar vreau sa fac o pauza si sa va anunt in exclusivitate cativa membrii din minunata echipa a productiei,care au muncit din greu alaturi de mine,aducand aceste filme la viata.Sper ca o va placa de ei la fel de mult cum imi place mie:


Guillermo Navarro,care a castigat un Premiu Academy pentru frumosul PAN'S LABYRINTH,este cineastul nostru.Guillermo si cu mine am planuit minutios fiecare scena,cu o echipa foarte talentata de artisti.


Michael Wilknson,designerul nostru,aduce cu el minunata sa viziune a stilurilor personajelor voastre favorite.Michael a creat look-uri fantastice pentru 300,WATCHMEN si viitorul film TRON :LEGACY - asteptati doar sa vedeti viziunea lui asupra vampirilor ce vin in Forks de pe tot Globul.


Jean Black,make-up artistul nostru,a lucrat mult cu Coen Brothers si David Fincher,la machiajele rafinate,ce au castigat si un premiu pentru THE CURIOUS CASE OF BENJAMIN BUTTON. Sunt onorat sa lucrez cu ea.


Richard Sherman,alaturi de care am facut GODS AND MONSTERS si KINSEY,este designerul nostru de productie.Richard este unul dintre cei mai vechi colaboratori ai mei si este un grozav designer,si s-ar putea sa va intereseze ca el de asemenea este de o viata un fan al vampirilor.


Supraveghetorul efectelor vizuale,care a castigat un Oscar,John Bruno este responsabil pentru cele mai memorabile efecte vizuale, de la POLTERGEIST la AVATAR. El si echipa sa lucreaza din greu la efectele speciale pe care Stephenie le-a creat in BREAKING DAWN,incluzand deosebitul copil...


Chiar daca am lucrat deja ceva luni,suntem de abia la inceputul calatoriei,si sper sa revin cat mai curand cu multe stiri.Pana atunci,va multumesc pentru tot sprijinul!


Cu drag,
Bill "


Traducere:HME
Powered By Blogger