25.10.2010

Nou interviu cu Kristen pt revista Star Inc - Canada [nov-dec 2010]

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

Star Inc : Tu inca o data vei fi Bella,pentru ultimele filme din Saga Twilight...
Kristen:Sper ca voi putea sa-i fac pe oameni sa o uite pe Bella peste cativa ani,cand Twilight va fi cu siguranta gata.Intre timp urmez evolutia Bellei,devenind un vampir.Filmarile BD ofera o multitudine de provocari.Imi place asta!

SI:Ti-ar place sa devii vampir in viata reala?
K:Nu,imi place ideea de a imbatranii si eventual de a muri.Pune-mi intrebarea asta peste 40 de ani,cand o sa fiu batrana si cu riduri - atunci poate am sa-ti dau un alt raspuns care e chiar contrar! [rade]

SI:Bella va intrece toate puterile pe care le au Culleni.Care dintre ele ti-ar place sa o detii?
K:Mi-ar place sa citesc gandurile oamenilor.Uneori ma intreb ce gandesc oamenii cu care vorbesc si daca spun adevarul ...

SI:Ce faci pentru a-ti gasi pacea interioara?
K:Imi cunosc limitele si stiu ce trebuie sa fac ca sa nu le intrec.Imi place mai mult sa ascult decat sa vorbesc.Eram speriata in timpul primei mele intalniri cu presa.Mi-era frica de intrebari,mi-era ca nu stiu ce sa raspund,mi-era teama sa nu spun ceva stupid sau sa arata stupid.

SI: Si astazi?
K: E diferit cu tine.Am impresia ca vorbim de mai multe ori pe an,si de multi ani ...

SI: Asta nu-i departe de adevar!
K: Stiu.[rade] De asta sunt mai putin timida,dar nu incerca sa profiti de asta!

SI:Cand vei dezvalui statutul relatiei tale cu Robert?
K: Sa ne mai intalnim peste 2 ani,dupa ce Twilight e gata,si atunci am sa-ti spun tot...sau aproape tot.[rade]

SI:Robert a spus ca tu n-ai ezita sa-i spui daca face vreo greseala sau daca trebuie sa refaca o scena.E adevarat?
K: E adevarat ca s-a intamplat asta.L-am rugat pe regizor sa refaca o scena pentru ca eram de parere ca Rob o poate face mai bine de atat.Si el e recunoscator pentru asta de fiecare data! [rade]

SI: Robert de asemenea spune ca el n-ar indrazni sa-ti spuna acelasi lucru,temandu-se ca s-ar putea sa-i spui sa se duca naibii.
K: Minte ![rade] El mereu ma provoaca in fata camerelor si constant ma face sa depasesc masura cand joc.De fapt ne ajutam/corectam de ani,si ne stim pe de rost.E asemanator cu Taylor.Eu stiu cand el poate mai mult.

SI: Si te poti descurca cu nebunia Twilight?E mai usor pentru tine?
K: Sa spunem ca ma descurc sa-i apreciez pe fanii nostri.Dar de obicei nimeni nu se poate obisnui atunci cand se vede pe scena cu 20 000 de oameni tipand in fata lui,asa cum ni s-a intamplat noua ,recent in Munich.Asta e chiar foarte ciudat,ca nu pot sa descriu ce simt!

SI: Se spune ca esti întemniţata in camera ta de hotel cand calatoresti...
K: Asta e ridicol! [rade] Citesc toate minciunile care se scriu despre mine,si 99 % sunt gresite! Dar sunt obsedata de control.Asta e partea mea perfectionista.De asta trebuie sa aflu ce spun altii despre mine.

SI: Unii te compara cu Angelina Jolie.Iei asta ca pe un compliment?
K: Nu am impresia ca fizic seman cu ea.Dar Angelina este o actrita minunata care a luat niste decizii extraordinare in cariera ei.Chiar nu vad de ce oamenii ma compara cu ea  ...

SI: Unele persoane spun ca esti una dintre sex-simbolurile generatiei tale...
K: Eu? Un sex-simbol.[rade].Eu sunt doar fata din Twilight! Multi oameni inca nu-mi stiu numele si ma striga Bella pe strada.Dar nu fac asta pentru a atinge un anume grad de popularitate.

SI: Sa vorbim despre Welcome To The Riley's.Un film de care tu esti chiar mandra si care va fi aratat in cinema luna aceasta,in USA.
K: Din cauza filmelor ca acesta,am vrut eu sa devin actrita.Pentru mine nu exista o emotie mai puternica,decat atunci cand joc o fata care probabil nu voi deveni niciodata.Viata lui Mallory,personajul meu,este complexa.Ea are doar 16 ani si supravietuieste vanzandu-si corpul.Intreaga ei existenta se va schimba cand un om ii ofera bani doar ca sa locuiasca cu el,fara sex,fara contact fizic.Doar sa fie langa el.

SI:Nu ti-e teama ca fanii tai vor fi socati sa vada acest film?
K: Nu este un film cu nuditate.In afara de partea in care ma vedeti facand striptease.Sper ca tinerele fete vor merge sa vada WTTR pentru ca,chiar exista oameni tineri care au o viata ingrozitoare si complexa ca a personajului meu...

SI: Cum te-ai pregatit pentru a o juca pe Mallory?
K: Am intalnit fete care m-au ajutat sa o joc,o fata dezordonata,ca si cum si-ar fi pierdut identitatea si umanitatea...Cel mai greu lucru a fost arat ca exista un strop de speranta,dar de asemenea sa arat asta cand chiar cedeaza.Asta o face sa-l intalneasca pe Doug Riley.

SI: James G. il joaca pe Doug.Cum a mers colaborarea asta?
K: A fost ceva exceptional,ceea ce s-a creat intre noi.Noi am devenit prieteni foarte repede.

SI: Te temi pentru viata de dupa Twilight?
K:Ceea ce ma pasioneaza sunt povestile si personajele care ma forteaza sa interpretez pe altcineva.Munca mea este aceeasi,chiar daca lucrez pentru o productie cu un buget enorm ca BD,sau un film ca WTTR.Mie mi-e indiferent.Tocmai am facut On The Road.Sa particip intr-un film bazat pe o carte de Jack Kerouac cu un minunat regizor,alaturi de actori pe care ii respect,ca Kirsten Dunst si Viggo Mortensen,ei bine,de asta fac ce fac ...

Traducere:HME
Powered By Blogger