30.11.2009

Nou interviu EW cu Ashley Greene


Reactiile pentru Twilight sunt la fel peste tot in tara?
Am fost impresionata in Chicago,de fapt.Chicago a fost foarte,foarte intens si zgomotos si cred ca au fost cele mai puternice reactii pe care le-am primit vreodata.Dar intotdeauna sunt foarte multi oameni,multa pasiune.multe tipete si mult plans.

A fost mai diferit fata de anul trecut?
Cred ce este mult mai intens.Sunt mult mai obisnuita cu chestia asta acum.Nu stiam deloc la ce sa ma astept cand am intrat prima data.Si acum stii ca fanii sunt acolo pentru ca te iubesc si sunt alaturi de tine.

Care a fost cea mai memorabila intalnire cu fanii?
Am avut 2 persoana care mi-au facut niste caiete;si asta e un lucru incredibil pentru ca sunt multe lucruri pe care le pierd fiindca suntem in acest balon Twilight.Si probabil dupa un an putem sa stam si sa ne amintim.Asa ca e dragut din partea lor sa faca in caiet cu toata cariera mea si prin ce am trecut impreuna.Asta e chiar special.

De ce crezi ca fanii sunt atat de obsedati?
Cred ca sunt obsedati de vampiri.De-a lungul generatiilor,vampirii au reprezentat un hit pentru ca sunt misteriosi,periculosi si intr-un fel sexy.Apoi Stephenie Meyer a adaugat o poveste de dragoste gen Romeo si Julieta in aceasta lumea a fanteziei.Edward se intampla sa fie vampir,dar este un gentleman care deschide usile si spune tot ceea ce vrea o fata sa auda si el practic este perfectiunea in persoana.Apoi o aveti pe Bella,o fata absolut normala,ceea ce multe suntem,si ii fura inima acestui vampir.Deci toata lumea isi vrea propriul Edward si toata lumea vrea sa fie Bella.

Cum ti-a schimbat cariera faptul ca o joci pe Alice Cullen?
Nu prea aveam o cariera!Deci asa s-a schimbat.Dar acum fac ce vreau si stiu ca am sa-mi continui munca.Asta e,asta e restul vietii mele.Pot sa vorbesc cu directori si producatori cu care nu ma puteam intalni inainte.Si chair pot sa stau pe scaun si sa vorbesc normal cu ei,fara sa-mi fie frica.Asta, si desigur faptul ca oamenilor le pasa ce fel de cafea beau si cu cine ma intalnesc si unde ma duc.Nimeni nu-mi stia numele inainte si nimanui nu-i pasa si apoi deodata,pe parcursul unui an,totul s-a schimbat.

Care ti-a fost prima reactie pentru New Moon?
Cred ca Chris Weitz a facut o treaba foarte buna.Si dupa ce l-am vazut pe Taylor am fost foarte impresionata.Vreau sa zic,are numai 17 ani si s-a transformat intr-o persoana complet diferita fata de primul film.A condus acest film,si cred ca este un lucru greu,mai ales cand esti impotriva lui Edward.Sunt multe de trait si cred ca a facut o treaba nemaipomenita.

Care a fost scena preferata de filmat?
Sa merg in Italia si sa fac parte din scena cu Volturii a fost minunat.Dakota Fanning este incredibila.Ii urmaream filmele dinainte sa ma apuc eu sa actorie.Si am apucat sa lucrez si cu Michael Sheen si este un actor fenomenal si a fost minunat sa pot invata de la el si sa-l pot privi jucand.

Care este cel mai apropiat prieten din cast?
Kellan Lutz.Suntem prieteni de vreo 5 ani,inainte ca toata chestie cu Twilight sa inceapa.Am avut acelasi agent deci suntem practic prieteni de cand ne-am mutat amandoi in L.A.Sutem impreuna 12 ore pe zi,in fiecare zi,cam 3 luni la rand.

Exista vreun rol pe care ai vrea sa-l joci?
Mi-ar fi placut sa fiu in 'Alice in Tara Minunilor'.Sa fiu o fara rea a fost mereu distractiv.Am avut parte de multa actiune in Eclipse si mi-ar place sa continui.Vreau sa fac o piesa romantica,dar acele sunt foarte greu de facut pentru ca sunt foarte scumpe.Si,mult,mult mai tarziu,pe la 30 de ani,mi-ar place sa am un rol gen North Country/Erin Brockovich ca Charlize Theron si Julia Roberts.

Daca ai putea alege regizorul pentru Breaking Dawn,cine ar fi?
Tocmai am fost la MoMA [NYC's Museum of Modern Art] in onoarea lui Tim Burton.Cred ca ar fi foarte cool sa lucreze cu aceasta carte pentru ca este o carte cam ciudata,sunt niste momente ciudate.El chiar si-ar pune amprenta pe acest film.Si daca o facem bine,ar fi minunat sa avem 2 filme.Cu siguranta vrei sa arati toate partile interesante si stii cat de pasionati sunt fani si un film s-ar putea sa fie dificil si sa nu se arate unele lucruri.Deci daca am putea sa-l facem asa cum trebuie,ar fi minunat sa avem 2 filme.
Traducere:
Powered By Blogger