26.11.2009

Interviu cu Nikki Reed(SPIN Magazine)


Numeste un cantec pe care l-ai ascultat in ultimele 24 de ore.
“She’s Only Happy in the Sun.” In apartamentul meu se aude non-stop Ben Harper.Primul meu iubit mi-a cantat melodia asta cand aveam 14 ani.Din fericire nu a fost o despartire urata,asa ca nu am amintiri urate legate de muzica.

Cel cantec ai asocia cu primul tau sarut?
"How Does it Feel" de D'Angelo imi venea in minte atunci.

Care a fost primul album pe care l-ai cumparat cu banii tai?
The Miseducation of Lauryn Hill. Mi-a placut de ea in Sister Act 2.
Ai vreo melodie pe care iti place sa o canti?
Eu nu beau si karaoke faci cand esti beat.Dar sunt obsedata de Adele.Pun melodia “Chasing Pavements” si incep sa cant prin apartament.Ce e minunat la Adele e ca daca dai volumul la maxim chiar o sa suni ca ea.Am cateva plangeri de la vecini.

Care-i cel mai purtat tricou din colectia ta?
Kristen si cu mine impartim multe haine asa ca port multe tricouri cu Joan Jett.

Care a fost ultimul concert la care ai fost?
Am vazut Dead Weather in Vancouver,cand filmam pentru Eclipse.Eram obsedata de Jack White acum doi ani datorita prietenei mele Sage.Ma intreaba mereu de muzica rock,cum ar fi "Care-i favoritul din Beatles?"

Deci care-i favoritul?
Cred ca Paul McCartney.Eu chiar nu-i inteleg pe Beatlesi.Daca Kristen ar fi fost aici mi-ar fi dat o palma.
Sursa:newmoomovie
Powered By Blogger