19.12.2012

Kristen Stewart și-a cerut din nou scuze pentru scandalul pe care l-a provocat în vară


Kristen Stewart și-a cerut din nou scuze pentru scandalul pe care l-a provocat în vara acestui an la doar câteva luni după ce și-a mai exprimat încă o dată public regretul că l-a înșelat pe iubitul ei, Robert Pattinson, cu regizorul Snow White and the Huntsman – Rupert Sanders.

“Îmi cer scuze tuturor pentru că i-am făcut furioși. Nu a fost nicidecum intenția mea.”, a declarat vedeta în vârstă de 22 de ani într-un interviu acordat publicației Newsweek.
În ultima perioadă, Kristen a fost ținta criticilor, dar a primit și foarte mult sprijin din partea fanilor și chiar ea a mărturisit că nu e un lucru îngrozitor dacă ești iubit și urât în acelați timp.
Actrița a vorbit deschis despre viața ei de după scandal și a ținut să precizeze că: Nu mă interesează ce spune lumea, pentru că acest lucru nu mă împiedică să îmi fac treaba.

Kristen a fost surprinsă înșelându-l pe Robert Pattinson în luna iulie, cu Rupert Sanders, regizor cu 19 ani mai mare decât ea, căsătorit și tată a doi copii. După ce și-a cerut public scuze și s-a împăcat cu Robert, cu care forma un cuplu de 3 ani, actrița a înfruntat publicul în turul de promovare al finalului Twilight: Breaking Dawn – Part 2.

Acum că a încheiat socotelile cu personajul Bella, Kristen se concentrează pe promovarea celui mai nou proiect al ei – On the Road, film care a fost înscris anul acesta și în competiția de la Cannes. Recent a fost distribuită în filmul Focus unde va forma un cuplu cu Ben Affleck.
Powered By Blogger