26.07.2012

Update : Sa fi fost totul doar o minciuna?!

UPDATE
Astazi,sotia lui Rupert Sanders,Liberty Ross,a confirmat la radio ca ea este cea din poze.
Ieri am avut de-a face cu zvonul ca Kristen il insala pe Robert cu regizorul SWATH. Iata niste lucruri care ar putea demonstra ca totul a fost doar o minciuna.

In primul rand observati ca cel care a facut poza n-a luat in seama micile detalii.Cum e posibil sa ai o ureche pe obraz?!
In plus,fani au gasit multe poze cu Kristen,in aceeasi pozitie,care puteau usor fi "photoshopate".
Chiar si alte celebritati au fost alaturi de Kristen,sustinand pe Twitter ca Kris n-a inselat.Dupa asta "Always Supporting Kristen" a devenit top trend in intreaga lume si chiar a ajuns pe primul loc.
Stim prea bine ca cei de US Weekly au mai mintit inainte.De exemplu,in numarul din decembrie de anul trecut,au spus ca Rob a inselat-o pe Kristen.
Dar cum sa fie asta posibil cand el tocmai spusese in niste interviuri : "Cand sunt intr-o relatie,ma implic 100%" si "Nu inteleg de ce oamenii sunt infideli"

Tot ieri,imagini din revista au fost publicate,dar chiar si fanii si-au dat seama de pozele trucate.Uitati-va bine la poza de mai jos - suntem destul de siguri ca Kristen n-a crescut 18 cm in cateva luni.
Dar iata inca un lucru : pozele false au fost "facute" in ziua de 17 iulie,iar Kristen are parul negru in ele.Dar tot in acea zi,paparazzi au prins-o pe Kris la SALA,iar in acele poze parul ei este saten si stim prea bine ca s-a vospit din nou pentru refilmarile BD2.Si chiar i-a implorat pe paparazzii sa inceteze cu aparatele foto.
Ziua urmatoare,a fost din nou vazuta la SALA,cu parul inca saten.
Dupa putin timp de la aflarea barfei,cei de la revista People s-au decis sa publice o reactie falsa din partea lui Kristen : " Îmi pare nespus de rău pentru durerea si jena pe care am provocat-o celor apropiati mie si persoanelor afectate. Indiscretia de moment a pus în pericol cel mai important lucru din viata mea, persoana pe care o iubesc si o respect ce mai mult, Rob. Îl iubesc, îl iubesc, îmi pare rău.  "
Au publicat un raspuns fals similar si de la Rupert : " Sunt înnebunit de durerea pe care am provocat-o familiei mele. Frumoasa mea sotie și copiii mei sunt tot ceea ce am pe lumea asta. Îi iubesc din toată inima. Mă rog să putem depăsi împreună acest moment.   "

Deci,hai sa lamurim niste lucruri :
1) People Magazine este una dintre tabloidele care isi minte cititorii.Au mai creat zvonuri inainte despre "Robsten se casatoresc","au un copil","Rob insala" si chiar "Taylor Lautner e gay".
Deci cum se face ca tocmai revista People a facut rost prima de declaratiile lui Kristen si Rupert?
2) De-a lungul anilor am aflat multe despre Kristen si stim prea bine ca n-ar spune in public "Il iubesc" despre Rob.Ii place sa tina relatia persoanala si nu sa strige in gura mare catre niste reviste false.
3) Kristen este cea mai sincera,de incredere,modesta si loiala persoana din lume cu oamenii pe care-i iubeste.Deci,cum se face,ca din toti oamenii din lume,ea l-a inselat pe Rob cu cineva care e maritat si are copii?

Si daca tot nu credeti,mai vreti o dovezi?
1) Acele poze au fost "facute" pe 17 iulie,dar in acea zi,Kristen a fost vazuta jucand golf cu tatal ei,in alt stat.
2) In acele poze Kristen este bruneta,desi parul ei este maro,din cauza refilmarilor BD2.
3) De fiecare data cand apare ea pe strada,paparazzi fac 100 de poze.Cum se face ca de data asta au aparut doar 4 poze?
4) US Weekly au sters coperta de pe site-ul lor,dupa ce au fost atacati de fani.Daca toata chestia asta ar fi fost adevarata,ar fi sustinut-o.
5) Rupert a spus azi ca este foarte fericit in casnicia lui si ca o sa dea in judecata revista.
6) Si chiar daca toata treaba asta ar fi adevarata,voi chiar credeti ca ar fi facut-o in public?Sa fim seriosi,a fost nevoie de 4 ani pana sa se tina de mana cu Robert pe strada,si deodata e infidela si se saruta cu Rupert in public?

Voi ce credeti?
Powered By Blogger