25.06.2011

Paul vorbeste despre nunta cu Nikki


Luna aceasta, concurentul "American Idol", Paul McDonald si starul "Twilight", Nikki Reed si-au facut publica logodna la Premiile MTV Movie,dupa doar cateva luni de cand au inceput sa fie impreuna.

Cand MTV a stat de vorba cu McDonald in turneul celui de-al 10-lea sezon "American Idol",cantaretul ne-a povestit despre planurile pentru marea zi. "Ei bine,n-am voie sa spun prea multe despre asta,dar totul merge bine",spune el."O iubesc foarte mult".

In timp ce publicul crede ca cei doi se cam grabesc spre altar,McDonald spune ca a fost dragoste la prima vedere,ceea ce l-a surprins si mai mult."Anul trecut nu mi-ar fi trecut prin cap ca o sa ma insor.Ea e minunata.E fata perfecta. Ne potrivim unul cu celalalt,cand stii,stii si ea este femeia pentru mine".

Sentimentele lui pentru actrita par sa fie identince cu cele spuse de ea.La putin timp dupa ce si-au anuntat logodna, ea a spus pt E! News,"El este barbatul ideal pentru mine! El este barbatul ideal pentru mine! "

Deocamdata McDonald este in turneu cu ceilalti colegi pana in septembrie,avand astfel timp sa se gandeasca cine ar vrea sa-i cante la nunta,oricand ar avea ea loc.

"Oh, i-am spus lui Jacob Lusk ca el o sa-mi cante la nunta si la inmormantare",glumeste el."Cine stie? Poate o sa aducem intreaga echipa sa-mi cante la nunta. Poate o sa facem rost de Adam Sandler."

Traducere:HME
Powered By Blogger