23.12.2010

Michelle Keegan il vrea pe Robert Pattinson de Craciun

Actrita 'Coronation Street' a recunoscut ca ii place foarte mult de actor si ca i-ar place sa aiba sansa de a-si petrece sezonul festiv cu el.

Ea a spus:"Mi-ar place sa-l gasesc pe Robert Pattinson in ghetutele mele de Craciun.E asa de  sexy si exista ceva special la el."

"Am citit un interviu cu el si pare un tip cu capul pe umeri - el nu cred ca e cineva special - si asta il face si mai atractiv".

Oricum,Michelle nu este singurul star britanic care recunoaste asta.
Cantareata Pixie Lott a recunoscut mai de mult ca Robert este barbatul ei ideal.
Ea a spus:"Imi place Zac Efron.Dar as prefera sa-si ciufuleasca putin parul,e un pic prea perfect.Chiar imi place de Robert Pattinson.De abia astept ca noul film Twilight sa iasa."

Traducere:HME
Powered By Blogger