24.12.2010

Joan Jett vorbeste despre Kristen in revista 'She'

PhotobucketPhotobucket
Despre implicarea ei in filmul The Runaways:
Vroiam sa fiu prin preajma la filmari.Stii,motivul pentru care nu mi-a pasat niciodata de un film despre viata mea a fost pentru ca n-am vrut ca,careva sa-l strice.As inebuni daca cineva ar face un film The Runaways pe care l-as uri,intelegi?

Despre Kristen in rolul ei in film:
Eram incantata.... M-am intalnit cu Kristen si ne-am inteles destul de bine...ea m-a studiat - mi-a invatat miscarile corpului,inflexiunile vocii,expresiile.De fapt noi semanam.Semanam mult.

Imi amintesc ca am intrebat-o,la inceput,daca avea sa-si tunda parul pentru film si ea a spus "Absolut". Cred ca aia a ajutat-o sa se simta ca mine,decat sa poarte o peruca.A fost buna.M-am vrut pe platouri in fiecare zi.Desi a fost cool.

Traducere:HME
Powered By Blogger