14.11.2010

Bikini brazilian :>



Holy Brazilian…bikinis
Cu cat petrec mai mult timp in Brazilia,cu cat hainele lor cad pe nisipul fierbinte din Paraty.


La un moment dat,s-ar putea sa ramana goi ...


Pana acum,Brazilia ne-a dat tot ce ne-am dorit,deci o sa continuam sa ne dorim mai multe .



Nu ca acest Robward n-a fost indeajuns de hot ...
Dar noua ne place mai mult cand sunt amandoi asa :
"Ochii mei sunt aici,sus,Rob"
"Doar priveste inainte si nu te holba la fundul ei si totul va fi ok"

Saracul Rob,trebuie sa ii fi fost greu.Sa-si tina mainile si privirea acasa.
"Inspira,exprira,controleaza-ti erectia,controleaza-ti erectia,controleaza-ti erectia ... a naibii erectie!"

Kristen:"Al meu!" *isi pune mana pe umarul lui* 
Rob:"A mea!" "isi pune mana pe fundul ei*

Hot,nu-i asa?Si inca ne putem dori mai mult.
Si acum devine...ud.
Um,Kristen,iti cade bikini .... nu,e ok,nu conteaza.

Trebuie spus,hainele alea cam incurca.Ne-am dori sa dispara.
"Repede,cat de se uita in alta parte ,o sa-i ascund hainele,ca sa stea in bikini pentru totdeuna!"
"Kristen,pazea ca vin!"

Traducere:HME
Powered By Blogger