30.11.2010

Mandy Moore vorbeste despre Kellan Lutz in ‘Love, Wedding & Marriage’


Just Jared a vorbit cu Mandy Moore si Zachary Levi despre noul lor film ‘Tangled’.Mandy a vorbit de asemea si despre cum a fost sa lucreze impreuna cu Kellan Lutz in ‘Love,Wedding,and Marriage’.
JJ:Mandy,poti se ne spui mai multe despre personajul tau din ‘Love,Wedding and Marriage?Si cum a fost sa lucrezi cu Kellan Lutz si Jessica Szohr?
MM:Eu jos un consilier de casatorie ai carui parinti se despart chiar de la inceputul filmului asa ca eu fac tot tot ce pot ca sa-i impact.Kellan si Jessica au fost minunati,a fost o gramada de distractie pe platuorile de filmare.Kellan era mai mult shirtless in timpul filmului,ceea ce eu am gasit destul de haios,dar nimeni nu parea sa se planga de asta.A fost un film foarte dragut si iubesc New Orleans,este orasul meu favorit asa ca a fost foarte frumos sa muncesc acolo.
Traducere:HME
Powered By Blogger