19.11.2010

6 lucruri pe care nu le stiati despre Chaske Spencer



  • Mancarea lui favorita:Pizza!”Cand o sa fie gata Twilight…Am de gand sa mananc o gramada de pizza!”
  • Chaske este un fotograf secret:”Imi place sa fotografiez”a spus el.”Peisaje.Am fotografiat vag cand am fost la filmari.Am filmat chiar eu cu camera cateva scene din film.
  • Das ist gut!(In germana inseamna ‘Asta e buna”).Locatia favorita pentru a-si petrece vacantele este Berlin!”Imi place foarte mult sa fiu in Berlin”a spus el.”As vrea sa ma duc acolo dupa ce termin Breaking Dawn.Poate dura si o luna sau doua sederea mea in Berlin.Iubesc sa fiu acolo.Mi-a placut atmosfera artistica si am fost cu Davis Bowie…Bowie in Berlin.”
  • Chaske iubeste country-ul!”Imi place foarte mult Shooter Jennings!Este numai muzica buna.Cautat-i pe internet.Cantecul care imi place cel mai mult este ‘Electric Rodeo.’ Este un fel de muzica country/alternative rock,si am fost ceva de genu ,’Aste este interesant.’
  • Femeia lui ideala:Ochii frumosi,loiala,amuzanta cu un umor bun.Nu e bine cand numai te distrezi pe seama ta sinu iei nimic in serios.Imi place de cineva cand este cu picioarele pe pamant.Chiar imi place asta pentru ca nu vreau sa fiu inconjurat de ceva tot timpul.Trebuie sa iei o pauza.”
  • Chaske il poate imita pe Mick Jagger!”Cand sunt impreuna cu preietenii mei apropiati,pot sa ma prefac ca sunt Mick Jagger,”a ras Chaske.”Intotdeauna am fost fascinat de el,si cand am fost copil,am crescut cu The Rolling Stones.Imi place cand el face mersul de cocos pe scena.Ma fascineaza.”

Traducere:HME

Powered By Blogger