21.08.2010

Stephen Moyer ii cere scuze lui Rob ca l-a facut las

Actorul True Blood,Stephen Moyer a dezvaluit ca i-a cerut scuze actorului Twilight,Robert Pattinson pentru ca l-a numit "Cola Dietetica a vampirilor".


Cearta a inceput anul trecut,cand actorul englez Stephen a comentat despre Robert cand acesta a refuzat sa-si lase personajul sa bea sangele oamenilor in filmele cunoscute.
Stephen,care il joaca pe Bill Compton in seriile True Blood,admite:"I-am trimis un mesaj in care am spus,"Hey,sper ca realizezi ca a fost o gluma". L-am numit las.Dar nu l-am numit pe EL asa.M-am referit la personajul lui"


Actorul de 40 de ani a recunoscut din nou ca n-a vazut niciodata filmele Twilight si ca n-a citit cartile.


El de asemenea nu l-a cunoscut pe Robert.El a spus:"Eu nici macar n-am vazut Twilight.Nici macar nu cunosc cartile."
"Un singur lucru stiu - cred ca bea sangele unei vaci in loc de sangele uman"


Traducere:HME
Powered By Blogger