12.08.2010

Lee MacDougall [prietenul lui Rob] vorbeste despre Rob,Kris si 'Falling in Love'!

Cine a scris 'Falling in Love'?
Eu!


Cine rade la sfarsitul melodiei 'Falling in Love',versiunea iTunes?
Acela este prietenul meu Rob.Si vocea lui se aude...


Cum reactionezi cand oameni cred ca Robert Pattinson a compus/scris cantecul 'Falling in love for the last time'?
Este o minunata poveste romantica,si mie imi plac foarte mult astea.Am auzit unii fani spunand ca a devenit un fel de melodie Rob & Kristen.Imi place asta! Ei sunt 2 oameni incredibili,iar pentru fani ei sunt un fel de Romeo & Julieta moderni.Fanii vor sa creada in eroii lor.Stiu pentru ca am fost acolo,Intr-un fel pot sa pricep cum a inceput,eu petreceam timpul cu Rob mult si am scris "How to Be" pentru el.Desi,ca sa fiu sincer,nu-mi pasa ce spune lumea atata timp cat se bucura de muzica mea.


Traducere:HME
Iata si cantecul pe care l-a scris Lee pentru Rob
Powered By Blogger