01.05.2011

Robert Pattinson vorbeste despre corpul sau


Nimeni n-ar putea sa-l acuze ca nu stie sa faca conversatie. R-Pattz pare sa aiba constant revelatii despre fiecare aspect din viata lui,practic.Intr-un interviu recent cu More!,starul Breaking Dawn a vorbit despre stilul lui si in acelasi timp si-a dezvaluit parerea despre corpul sau.

Se pare ca Robert Pattinson isi considera forma corpului "de moda veche". Nu in sensul ca e învechit sau demodat,ci in sensul ca marimea si forma corpului sau par potrivite pentru o era mai timpurie. R-Pattz crede ca forma corpului sau este de moda veche,deorece hainele tipice anului 1930 pe care le-a purtat in "Water For Elephants" i s-au potrivit foarte bine. "Intotdeauna mi-am dorit sa fac un film a carui actiune este plasata in anii '30,avand in vedere ca iubesc hainele care se purtau in vremea respectiva",explica R-Pattz.Odata angajat,el a fost uimit de cat de bine ii se potriveau costumele vechi ale anilor '30.

"Garderoba a fost incredibila",spune el."Totul autentic - si tot ceea ce am probat s-a potrivit perfect.Cred ca am un corp de moda veche sau ceva de genul acesta,avand in vedere ca acele haine imi veneau mai bine decat cele de zi cu zi".

Traducere:HME
Powered By Blogger