25.03.2011

Scenaristul OTR, Jose Rivera si Peter Murphy vorbesc despre Kristen

Jose Rivera, scenaristul "On The Road" vorbeste despre Kristen si personajul ei, Marylou.

"Kristen o intrepreteaza pe Marylou si ea chiar este personajul feminin care conduce filmul. Ea este singura femeie care pleaca in excursie cu baietii si este nebunatica in felul ei. Unul dintre minunatele lucruri care ni s-au intamplat,inainte ca filmul sa fie filmat, a fost ca fiica lui Marylou, Anne Marie, facea parte din productie. Ea si Kristen au petrecut mult timp impreuna,vorbind despre mama ei si chestii de genul asta".


Trebuie sa recunosc,iubesc acele filme.Cred ca sunt facute cu cap.
Peter Murphy : Si eu le iubesc. Cred ca tanara actrita [Kristen Stewart] este foarte talentata. E o draguta, de asemenea.

Spune-mi despre aparitia ta in "Eclipse". Cum s-a intamplat asta?
Peter Murphy : A fost foarte scurt. Eram foarte incantat.Nu prea imi faceam griji [daca apaream in film].Vroiam sa apar in el. El [David Slade] mi-a spus ca i-ar place sa joc un mic rol,ceea ce pentru el era ca un secret fata de cei care stiu cine sunt si ce fac.Mi-a placut. Mi s-a parut o idee buna. De abia asteptam sa ma duc pe platourile din munti in Vancouver. A fost minunat sa fiu actor pentru 3 zile. Am avut peruca,am purtat machiaj si m-am antrenat pentru cascadorii. In ziua filmarii,eram cu starurile din Twilight. Si spuneam, 'Wow.Uita-te la asta'. Ei au trebuit sa ma ascunda pentru ca este vorba de o mare întreprindere. [...]

Traducere:HME
Powered By Blogger