23.02.2011

Noel Fisher vorbeste despre Breaking Dawn intr-un nou interviu !

Stiu ca n-ai voie sa spui prea multe despre Breaking Dawn,dar ti-ai filmat partea pana acum?
Noel Fisher : Da.M-am intors in Los Angeles pentru ca am o pauza de 2 saptamani.Am terminat cu Louisiana - am terminat acea parte.O mare parte a personajului meu este gata.Mai avem alte chestii ; am ocazia sa ma intorc acasa in Vancouver pentru prima data ca sa muncesc.Asta o sa fie distractiv - e un mod placut de a te intoarce acasa.Deci,o sa mergem acolo si o sa mai filmam cate ceva.A fost foarte distractiv.Toata lumea e chiar draguta.


Membrii cast-ului initial se cunosc intre ei,dar exista un mare grup de actori noi pentru Breaking Dawn.Cum esti acceptat de veterani?
Noel Fisher : Oh,foarte bine.Foarte bine.Asta-i frumos pe platourile de filmare,toata lumea este foarte draguta.Iti petreci timpul cu oricine se intampla sa fie in acelasi timp cu tine la filmari,primesti niste sfaturi de la Volturii,stii ce vreau sa zic? E ca o mare gasca.Am dominat hotelul Hilton in Baton Rouge.Eram practic 60 sau 70 de persoane in acelasi hotel.


Fara colti,iti este greu sa te consideri vampir?Te indoiesti de decizia lui Stephenie Meyer de a crea vampiri fara colti?
Noel Fisher : Nu.Cred ca e foarte interesant,pentru ca vampirii in lumea lui Stephenie sunt asa de diferiti fata de ceilalti vampiri pe care i-am vazut.Tinutele sunt minunate.Toti nou venitii arata cool si cei vechi au aratat intotdeauna cool.Ei ne permit sa aratam cool,asa ca te imbraci cu tinuta ta,machiajul iti este aplicat si parul este gata si ai lentilele puse si pur si simplu simti ceva.Cu siguranta simti ceva.

Regizorul Bill Condon nu este cunoscut pentru astfel de filme.Cum crezi ca s-a descurcat cu scenele de actiune?
Noel Fisher : Cred ca s-a descurcat foarte bine.Ce am vazut eu ... din pacate inca n-am vazut partea cu actiune,dar am auzit ca arata minunat.Nu,mint.Am vazut o scena de-a mea ,cu lupte.Sunt chiar ... cred ca o sa fie foarte frumos.

Urmareste actiunea din carte?
Noel Fisher : Da. Cu siguranta.

Asta inseamna ca o sa-l auzim pe Jacob Black [Taylor Lautner] spunandu-ti Dracula #1 ?
Noel Fisher : [Razand] Nu iti pot spune asta!

A trebuit sa incerc.
Noel Fisher : Sigur.

Traducere : HME
Powered By Blogger