08.01.2011

Noul interviu cu Kiowa in revista TROIX


TROIX: Tu esti al 7-lea copil din 8.Si tu vrei o familie mare?
Kiowa:Mi-ar place sa am 5 sau 6 copiii,alaturi de sotia mea in urmatorii 8-10 ani.


TROIX:Multi fani nu stiu ca Stephenie Meyer te-a propus personal pentru TWILIGHT.Ne poti povesti despre asta?
Kiowa:Stephenie si cu mine mergeam la aceeasi biserica.Credeti sau nu,ea era de fapt profesoara mea de duminica.Ea si mama mea au inceput sa vorbeasca despre TWILIGHT si apoi Stephenie mi-a spus de o auditie pentru un membru al haitei din film.

Vroiam sa dau ce-i mai bun din mine pentru a obtine sansa de a fi o mare,groteasca creatura.Citisem toate cartile.Imi placea cum sunt lupii acolo.Sa portretizez asa o bestie ar fi o oportunitate minunata.Stiam ca trebuie sa fac foarte bine ca sa fiu o parte din marele fenomen TWILIGHT.M-am scufundat in carte [NEW MOON].Am inceput sa studiez cuvintele,scenele si toate personajele.Initial ,eu am ales sa dau auditie pentru Paul,lupul arogant si infumurat.M-am dus la auditie cu un marait urat si scrâşnind din dinti.Am plec fara sa stiu ce parere a avut regizorul de interpretarea mea.Trei saptamani mai tarziu,am primit un email de la Summit oferindu-mi rolul lui Embry. Eram surprins! Parea asa de ireal.Era ca si cum timpul se oprise si a trebuit sa ma ciupesc ca sa realizez ca de fapt era realitate!Apoi m-a sunat regizorul insusi,Chris Weitz,felicitandu-ma si urandu-mi bine venit in familia TWILIGHT.

TROIX: Cum ti-a schimbat viata faptul ca ai fost o parte din franciza TWILIGHT?
Kiowa:Cu siguranta s-a schimbat, nu numai ca am mai multi fani,dar de asemenea mai multa familie decat obisnuiam sa am.

TROIX: Povesteste-ne despre trupa ta,TOUCHE.
Kiowa: TOUCHE este o trupa formata din toboşarul Randy "Booger" Leyva,chitaristul Luke "Lukas-Mi" si subsemnatul.Imi place sa scriu si sa lucrez cu ei.Din pacate,din cauza programului meu incarcat,n-am putut sa ma dedic trupei atat cat mi-as dori.

TROIX:Ce tel ti-ar place sa atingi ca actor?
Kiowa: Mi-ar place sa fiu urmatoarea generatie a JOKER-ului ca un omagiu catre marele Heath Ledger. HaHaHaHa!

Traducere:HME
Powered By Blogger