01.01.2011

ALERTA! Robsten de Revelion in Isle of Wight

Photobucket

Dap au fost acolo.Am facut o poza cu amandoi.El era dragut si calm...ea era diferita.Oricum sunt foarte fericita ca am putut sa-i intalnesc pe amandoi.Unii oameni spune ca ea e nepoliticoasa,dar era Anul Nou,deci a fost destul de nepotrivit din partea mea sa cer o poza.Doar ca nu vroiam sa las o clipa ca aceea sa treaca.N-o sa-i mai vad niciodata,asa ca i-am rugat si din fericire au fost de acord sa faca poza cu mine.

Ei erau afara cu un grup de prieteni.A fost frumos pentru ca toata lumea era linistita.Eu si cu prietena mea l-am vazut.El doar vorbea cu un prietenii si Kristen s-a dus undeva si cand s-a intors,s-a dus la el si amandoi vorbeau cu un tip.Le-am urat un An Nou Fericit,apoi am plecat foarte repede,nu vroiam sa-i enervez mai mult decat am facut-o.

Traducere:HME


De la pinkoona
L-am vazut pe Robert Pattinson luand pranzul cu prietenii in Ventnor Pub, Isle of Wight[31 dec 2010].El este cel in hanoracul albastru ,iar Kristen in camasa cu carouri.

Powered By Blogger