05.01.2015

Anna Kendrick pe coperta Fashion Magazine (feb. 2015)

Ar fi Anna Kendrick impreuna cu un tip care sa semene cu personajul lui Chris Pine (Fat-Frumos) din "In Inima Padurii"?
"Oh nu. Niciodata. Niciodata nu m-au atras tipii falsi, fermecatori. Versiunea lui Chris Pine a personajului Fat Frumos este asa de amuzanta si atat de adevarata. Odata, un tip, la o intalnire, m-a luat de acasa cu un Mustang si statea sprijinit de capota.Ma astepta afara, iar eu eram in apartament, uitandu-ma pe fereastra si gandind 'Oh Dumnezeule, asta n-o sa se termine bine'.

Cea mai frumoasa Zi a Indragostitilor : "Pe la 20 de ani, eram in L.A. si eram la o cina anti-Ziua Indragostitlor cu prietenii mei fara parteneri, ceea ce este o miscare clasica. Nu s-a terminat cu bine.Am incercat - dar niciun dintre noi nu stiam sa gatim - sa facem paste cu sos, dar s-a intarit atat de mult incat a trebuit sa taiem cu furculita, iar carnea de pui era atat de uscata incat n-am putut-o manca. Si prajiturile s-au ars. Intr-un final am comandat pizza."

Cea mai ciudata intalnire cu un fan: "Un tip a venit la mine intr-un bar, iar eu incercam sa joc Darts cu prietenii, dar el incerca sa vorbeasca cu mine in timpul jocului. Eram atat de nervoasa incat imi venea sa-l lovesc cu o sageata in fata. N-am facut-o. As fi ajuns pe primele pagini ale ziarelor.

Metodele ei secrete de peţit: "Daca n-ar exista si persoane ciudate, eu n-as avea o cariera.Odata doi fani mi-au trimis ceva de ziua mea - prin agentul meu. Era o scrisoare despre cum s-au intalnit pe un fan forum, cum locuiau in state diferite,dar pana la urma s-au intalnit si cumva au ramas impreuna. Doi ciudatei sunt impreuna pentru ca le-au de mine! A fost asa de dragut, aproape am plans.Dar cred ca e mai bine pentru sanatatea mea psihica sa nu citesc fanficuri despre mine.

Stategia ei pe covorul rosu: "Recent am decis ca n-ar rost sa ma aranjez atata daca nu ma distrez. Am observat multe evenimente pe covorul rosu pana acum si am realizat ca toata lumea crede ca Taylor Schilling a aratat mai bine decat Lena Dunham la Premiile Emmy...dar eu sunt de parere ca Lena a fost cea mai tare acolo. Ce sens are moda, daca nu te si distrezi?"
Powered By Blogger