29.04.2012

Noul interviu cu Kristen in Elle UK (iunie 2012)

Kristen Stewart nu este ursuza.Nici pe durata interviului nostru,nu este retrasa,reticenta si nici nu are o expresie chinuita.Emotiile nu par s-o afecteze,n-o fac sa para agitata.Nu se ascunde in spatele parului si nici nu se uita lung la semnul de iesire.Pe scurt,Kristen Stewart nu este deloc cum credeam eu.

Aceasta este o actrita de 22 de ani,a carei coafura,preferinta muzicala si brand favorit de tenisi este foarte bine analizat de milioane de oameni.Daca mentioneaza vreun album pe care-l asculta,iTunes este imediat inundat de un val de descarcari.Cand am anuntat pe Twitter de sedinta foto din Los Angeles,tag-ul #KristenELLE a devenit subiectul discutat de lumea intreaga.Cele mai mici detalii ale preferintelor sau miscarilor ei sunt considerate proprietate publica si este impartasita de toti.Ceea ce inseamna ca atunci cand vine vorba de Kristen,te-am intelege daca ai crede ca stim totul.Dar oare ne tine ceva ascuns?

Bineinteles ca unele lucruri,dupa cum probabil va asteptati.Astazi este imbracata ca in fiecare poza facuta de paparazzi cand nu e la munca : jacheta,hanorac,blugi si tenisi de un galben aprins (cei pe care i-a purtat in WTTR,in rolul lui Allison/Mallory). Si din punct de vedere al fizicului este usor de recunoscut : nu slaba,in genul "piele si os",dar micuta incat speteaza inalta a scaunului pare prea mare pentru ea;par lung,tinut pe-o parte; pielea foarte deschisa la culoare si pistruiata ; totul scos in evidenta de ochii limpezi.

Pe timpul zilei sta putin mai departe de gramada de fotografi si asistenti,dar se simte in largul ei cand trece prin hainele aduse de ELLE,aratand entuziasm cand vede cele 2 articole de imbracaminte de satin Miu Miu,cu care este imbracata pe una dintre coperti.

De obicei se spune despre ea ca e mai retrasa,in mare parte pentru ca nu prea vrea sa vorbeasca - bine,nu va vorbi – despre Robert Pattinson,care probabil este iubitul ei,dar cine stie sigur - pentru ca - va amintiti? - nu-i place sa vorbeasca despre asta.Si-a si explicat motivele pentru care nu vrea s-o faca : "Sunt egoista.Asta-i al meu!" Dar a mai spus : "Haideti mah,e asa de evident". Si uitandu-ne la semnele de afectiune din public si pozele mai sterse facute cu mobilul,cu ei doi impreuna,tineri si frumuseii - cam e evident.

Si totusi,ea nu va vorbi despre asta,asa ca sa trecem la ce se vorbeste mai putin despre ea : ce o face,ei bine,fericita?Care-i pasiunea ei?Ce iubeste ea cu adevarat?Raspunsul explica foarte bine de ce suporta dezavantajele acestei lumi moderne a Hollywood-ului.Pentru ca ea chiar isi iubesti slujba."E ceva natural",spune ea,fara ezitare."Iubesc tot ce tine de actorie.Iubesc filmele.Iubesc ceea ce fac ele.Ma motiveaza mai mult decat orice altceva din viata mea"
(Pattinson nu valoreaza nimic,desi este fermecat de cariera ei : "Se concentreaza foarte mult pe slujba de actrita",a spus el."Adica,asta si e...e o actrita.Pe cand eu,habar n-am ce sunt".)

Restul interviului dupa pauza ;)



Kristen a debutat la Hollywood in 2002 cu rolul din "Panic Room".Ea inca spune ca acea experienta,alaturi de Jodie Foster,este una dintre preferatele ei."Am fost foarte norocoasa.Jodie e incredibil de profesionista,dar nu prea profesionista,pentru ca e cool.A fost un alt membru al echipei.Mi-a placut asta si m-a influentat foarte mult"
Nu e greu sa realizezi ca o astfel de cariera isi doreste si Kristen.Si daca te gandesti,nici greu de obtinut nu e.Dar ea spune ca trecutul ei normal a motivat-o sa aleaga cariera asta."Eu chiar sunt plictisitoare : chestii pe care vreau sa le citesc,mie nu mi s-au intamplat.Slujba asta e absolut nebuneasca.E ca si cum devin altcineva.Acolo,traiesc.Si vreau s-o fac,pentru ca sunt destul de sigura,ca de fiecare data invat ceva.Chiar daca invat sa calaresc in SWATH".

"Snow White and The Huntsman" este cel mai nou film al lui Kristen.In ciuda succesului Twilight,acest blockbuster atrage prin ceva diferit.Lasand romantismul cu vampiri deoparte,rolurile independente au fost mai mult pe placul ei.Dupa primul film Twilight - pentru care a semnat desi bugetul era scazut - a acceptat rolul unei prostituate in Welcome to the Riley's.Apoi a fost o adolescenta rebela in Adventureland,un idol in rolul lui Joan Jett in The Runaways si viitorul ,mult asteptatul rol al lui Marylou din On The Road.Sa te prezinti si sa fii frumoasa nu-i de ajuns pentru Kristen,deci ce a determinat-o sa fie de acord sa fie printesa in SWATH?
"Este un film despre razboi si criza identitatii",explica ea."Practic,ea intra dupa gratii la 7 ani si iese la 18 ani.E atat de uimita,incat e ca un copil,chiar daca ea e deja femeie.Cand iese,trebuie sa salveze oamenii,dar n-a mai experimentat asa ceva pana acum.E foarte izolata.Simte multe si nu prea stie de ce.Iar eu ma pot asemana cu asta"

Increderea s-ar putea sa fie chiar secretul succesului lui Kristen.Evident talentul ei este sa interpreteze personaje greu de inteles.Chiar si Bella reprezinta o dilema - este ea pregatita sa moara pentru un baiat,un ucigas,pe care ea de abia l-a intalnit? - dar Kristen face in asa fel incat fiecare dilema sa para reala.Rolul din WTTR a fost mai dur,dar actritei i-a facut placere sa socheze fanii Twilight cu acea alegere."Cred ca e minunat ca am facut un film cu care multe fete nu s-ar asemana.Stiam ca isi spun 'Pe dracu',joaca rolul unei prostituate!' Dar cred ca acum lumea se uita in urma si isi spune 'E asa de cool ca a facut aia'."

Este responsabilitatea de a fi modelul tinerilor o mare greutate pentru ea? "Nu ma gandesc la asta cand fac alegerile",spune ea."Eu cred ca un model in viata nu este neaparat cineva pe care vrei sa-l imiti,doar cineva pe care-l admiri.Cateodata ma gandesc la personaje si imi zic."La dracu'.Mi-ar place sa fiu si eu asa" Ca Joan Jett? "Exact.Inteleg de ce oamenii nu admira acea persoana,ci pe mine.Dar cand cineva ma admira,eu spun 'Dar eu sunt la fel ca tine.Si eu admir personajele pentru care ma admiri tu ca le-am ales'."

Dar nu e vorba numai de roluri.Ea insasi este o influenta pozitiva pentru multi.Felul in care mai degraba s-ar simti confortabil decat de poarte 'uniforma' specifica Hollywood-ului,atat pe covorul rosu cat si in afara lui - transmite ceva.O rochie Yigal Azrouel si tenisi a fost alegerea ei la o premiera anterioara,si desi la premiera "Zori de Zi" de la Londra a purtat o rochie neagra Roberto Cavalli,n-a incercat sa ascunda momentul in care a schimbat tocurile cu tenisii.Cred ca merita laude pentru ca arata femeilor din generatia de azi,ca e ok sa fii diferit.

Faptul ca a inceput de mica cu actoria,inseamna ca o educatie standard a fost imposibila.Aduc aminte de un comentariu al ei despre profesorii care au picat-o.Ea isi da ochii peste cap."Cand am spus ca m-au picat,chiar am vrut sa spun ca m-au picat.Adica,am luat numai note mici!"

O deranjeaza oare ca este inteleasa gresit? "Ajungi sa ignori",spune ea,ridicand din umeri."Nu spun ca sunt dezaprobatoare",spune ea."Pur si simplu nu sunt.Sunt destul de buna la ..." A respinge oamenii? "Da.Desi eu iubesc oamenii.Mi-ar place sa intalnesc mai multi oameni.Nu cunosc pe nimeni"

Ei bine,nu chiar nimeni - desi e clar ca prietenii mai mult ii obtine la munca.Rupert Sanders,de exemplu,regizorul SWATH,este acum admirat de Kristen,pentru ca "Avand in vedere cat de tanar e,e incredibil ca e deja atat de priceput" Si ar mai fi noul ei prieten din moda,Nicholas Ghesquiere de la Balenciaga (care pare sa adune numai femei cool pe langa el,cum ar fi Charlotte Gainsbourg, Irina Lazareanu, Jennifer Connelly si Francoise Hardy)."Nu era obligatoriu sa ma duc la Paris [pentru show-ul Balenciaga din martie].Chiar imi place de Nicholas",spune ea."Suntem prieteni acum.Imi place sa stau pe langa el."

Kristen a stat in primul rand nu numai la Balenciaga,ci si la Burberry si Mulberry,desi moda este o lume in care alege cu grija cand si cum intra."Mi-a placut ca n-am avut multe de facut acolo",spune ea.Stilul ei nu este de obicei unui experimental."Eu port numai haine functionale, pentru viata de zi cu zi.Cand sunt in Londra,ma simt prea aranjata si tanara,ca o fata din California.Chiar daca incerc sa arat bine cand ies la cina.Pur si simplu nu am acel ceva.Sunt dati cand nu port sosete si imi spun, 'La dracu' ce frig e.Ce tot fac eu?'."

Dar nu se poate spune ca este fortata in tinutele de pe covorul rosu."Cunosc multi oameni care sunt in stare sa le duca si in viata lor,oameni care sunt sic tot timpul.Imi place si mie s-o fac,dar numai intr-o anumita parte a vietii mele".
O parte din viata ei,precum Premiile ELLE Style 2010,unde ea a purtat o rochie Pucci cu o jacheta Nicole.In turneurile promotionale,are parte de un stilist,dar ea spune ca este 'incredibil de mofturoasa'. "Stiu imediat ce am pus-o pe mine daca-mi place sau nu."

La un moment dat in viitor,o vom vedea pe Kristen,regizor."Vreau sa regizez filme.Cateodata ma gandesc 'Doamne,vreau sa fac asta,si asta dupa'. Dar apoi colaborez cu cineva foarte bun si imi spun 'Inca nu sunt pregatita' "

Dar oare n-o bucura altceva in afara de o noua provocare la munca?O intreb cand e ea cu adevarat fericita."Cand sunt in masina cu prietenul potrivit langa mine - imi place sa conduc si imi place sa fiu in LA.Intotdeauna ma simt 'Ahhh'.Si cand melodia potrivita se aude la radio si ai gemurile deschise.Ala-i un moment minunat."

Ultima intrebare,promit eu,pe masura ce afara se racoreste : cum te-ai descrie?
"Nu stiu",spune ea."Vroiam sa zic ca eu chiar ador ceea ce fac.Cred ca cea mai interesanta parte din mine,este literalmente,ceea ce fac".


Traducere : HME
Powered By Blogger