24.09.2011

Bruno Mars este Team Bella

La doar cateva ore dupa ce s-a anuntat ca melodia "It Will Rain" a lui Bruno Mars este primul single de pe soundtrack-ul "Zori de Zi Part 1",el deja vorbea despre premiera filmului.

"Port cumva un tricou Team Jacob sau tricou Team Edward?",glumeste cantaretul/compozitorul."Stii ce? Sunt Team Bella toata ziua"

Produs alaturi de Smeezingtons (Mars, Philip Lawrence si Ari Levine),Mars a lucrat la ceea ce avea sa devina "It Will Rain",inainte de a fi intrebat daca vrea sa contribuie la soundtrack.El spune,"Dupa ce am vazut filmul,m-am gandit ca s-ar potrivi de minune"

"It Will Rain" va fi lansat pe 27 sept (in UK pe 26 sept). Pe 26 sept,intreaga lista a albumului Summit/Chop Shop/Atlantic,ce va fi lansat pe 8 noiembrie,va fi dezvaluita.

Mars spune ca "Filmele Twilight sunt pentru mine o poveste de dragoste.Dar o poveste de dragoste mai întunecata.Si cred ca cea mai buna cale de a descrie melodia este : reprezinta partea intunecata a dragostei.Cred ca asta zice tot."It Will Rain" incepe cu mine,cantand la chitara",spune Mars."Si eu doar am avut melodia in cap si pur si simplu am creat-o dupa ce am vazut filmul"

Norocosul de Mars a vazut "aproape tot filmul" ca sa "poata prinda actiunea si sa simta unde vor sa ajunga cu el" Dar,el nu stie (sau nu va spune) unde anume in film se va audia aceasta melodie."Habar n-am! Doar la sfarsit de tot sa nu fie. Sper sa fie intr-o scena buna!"

Mars spune ca "It Will Rain" este doar pentru soundtrack-ul "Saga Twilight : Zori de Zi" si nu va aparea pe al doilea lui album."Eu cred ca daca am facut melodia asta pentru soundtrack-uk Twilight,atunci ramane pentru soundtrack-uk Twilight",spune el."Nu este pentru albumul meu".

Sa ne asteptam oare la o colaborare intre Mars si starul Twilight,Robert Pattinson? In ultima vreme a umblat zvonul ca ar lucra la propriul album,dar se pare ca acest zvon nu este adevarat."De ce nu?",spune Mars."Lucrez cu oricine vrea si crede ca pot contribui".

Traducere:HME
Powered By Blogger