21.10.2010

Kristen vorbeste despre burtica de mamica



Photobucket
In viitorul film "The Twilight Saga:Breaking Dawn",personajul lui Kristen Stewart,Bella Swan,devine mamica.


"Cea mai buna prietena a mea tocmai a nascut. Ea e de varsta mea.Deci acum sunt nasa,ceea ce e .... nebunesc",spune actrita de 20 de ani in timpul unui interviu pentru a-si promova noul film " Welcome To The Riley's".


Intrebata daca experienta a ajutat-o sa-si gaseasca instinctele materne,ea a raspuns:"De fapt ma face sa realizez ca habar n-am.E ca si cum,vad ce se intampla,si ma gandesc,'Doamne'."


Desi "Breaking Dawn",al patrulea film din franciza Twilight incepe productia de abia peste cateva saptamani,Stewart spune ca ea deja a inceput pregatirile pentru film.Ea s-a intalnit de mai multe ori cu regizorul Bill Condon si chiar a eliminat temporar unele alimente preferate ,tinand dieta.


"Vreau asa de mult un cheeseburger,dar,stii, trebuie sa devin un vampir in cateva saptamani",spune ea la o cina la Topanga,unde a comandat in burger vegetarian.


Ironia e ca nu va putea sa-si arate silueta in mare parte in Breaking Dawn.


"Sunt incredibil de gravida in primul film",a spus Stewart,adaugand ca a petrecut ultimele 2 saptamani,proband burtici protetice."Am purtat-o.E...nebunesc.Am fost la probe.Devine imensa.Ajunge atat de masiva incat la un moment dat atata inuman.Ca si cum o raneste.Exista si vanatai".


Traducere:HME
Powered By Blogger