29.04.2010

Eclipse Re-Shoots Day #1 - Set Report

Cam acum 2 saptamani se zvonea ca Rob,Kris si Taylor vor fi rechemati in Vancouver pentru a refilma cateva scene.Kristen si Taylor au ajuns ieri,iar Rob a ajuns azi.

Mandy,o localnica,are un fel de raport.Iata blogul ei,si puteti citi raportul mai jos.

"Dupa zvonuri a unei refilmari ale "poienitei",m-am decis sa trec pe la platourile cu poiana ieri noapte ca sa vad daca sunt ceva semne ce pot arata ca se filmeaza.Stiti voi,indicatoare,trailere,paza,echipament...

Nu era nimic...

La poarta care bloca publicul de proprietatea privata,folosita inainte pentru filmari,era un barbat intr-o masina.

De obicei nu e barbat in masina zi de zi,in afara de perioada filmarilor,asa ca asta a fost un indiciu subtil ca intradevar acesta devenea un set activ.

Trecand mai departe,ce credeti ca am vazut?
Trailere...centrale electrice,vestiare transportabile,etc,toate indreptandu-se catre poarta.
M-am intors acasa stiind ca intradevar in curand vor filma in poienita.

***

Astazi,nu eram la munca asa ca am decis sa ma intorc pe platourile de filmare.
In timpul filmarilor Eclipse,a fost un circ ce evident a avut acces public...astazi,nu.Au mutat circul.
Noul circ era undeva mai in adancul proprietatii private (care era de fapt un Parc GVRD).

Nevrand sa incalc vreo lege,nu m-am aventurat spre circ,ignorand semnele "Interzis trecere",nici n-am incercat sa trec de poarta parcului.

Era de ajuns sa stiu ca intradevar filmau si eram fericita ca am gasit platourile.
Singurele poze pe care le am sunt indicatoarele ce directionau echipa spre locatia ascunsa.



In seara asta m-am intors dupa ce au terminat si am vazut catea trailere plecand,inclusiv centralele electrice si masini mari.Cred ca au terminat de filmat in aceea locatie.

Deci intradevar au folosit scena poienitei astazi cu ambii,Taylor Lautner si Kristen Stewart.Robert Pattinson nu a fost acolo,deci nu s-a refilmat "scena cererii in casatorie" sau altceva.

Multumesc ca a-ti citit.
Mandy"

Traducere:ByBy
Sursa
Powered By Blogger