30.03.2010

Un noua poveste "Eclipse",de Stephenie Meyer,va fi lansata pe 5 iunie 2010

Autoarea "Twilight Saga",Stephenie Meyer,tocmai a anuntat pe site-ul sau un nou roman pe care l-a scris despre vampirul Bree,din Eclipse! "The Short Second Life of Bree Tanner" va ajunga in librarii in data de 5 iunie 2010.Bree este jucata de Jodelle Ferland in urmatorul film "Twilight Saga:Eclipse".

"Surpriza!

Imi lansez o noua carte.Se numeste "The Short Life of Bree Tanner" ("A 2-a viata scurta a lui Bree Tanner").Ei bine,e mai mult o nuvela,decat un roman-versiunea mea a unei povesti scurte.

De fapt,asta a fost o surpriza si pentru mine.Motivul pentru care este o surpriza este ca niciodata n-am intentionat sa o public.Am inceput aceasta poveste acum mult timp-chiar inainte ca Twilight sa fie lansat.Atunci tocmai terminam Eclipse.Ma gandeam mult la nou-nascutii,imaginandu-mi partea lor de poveste,si un lucru a dus la altul.Am inceput sa scriu din perspectiva lui Bree in acele ultime zile si despre cum era sa fie un vampir nou-nascut.

Aceasta poveste este ceva la care am lucrat din cand in cand,doar pentru distractie,in datile in care editam celelalte carti Twilight.Mai tarziu,cand continutul pentru The Twilight Saga:The Official Guide a iesit,m-am gandit ca ar fi un bun loc pentru Bree.Povestea ei completeaza frumos cartea Eclipse; explica multe lucruri pe care Bella niciodata nu le-a stiut.Asa ca am mai scris la ea si am terminat-o pentru locul ei in ghid.

In acelasi film,a fost de ajutor pentru filmul Eclipse.Melissa (Rosenberg,scenarista) a avut foarte multe intrebari despre ce se intampla cu adevarat in Seattle,cum Victoria se descurca,cum era Riley,etc.Am lasat-o sa citeasca ce aveam,si mai tarziu a dat totul regizorului,David Slade.David a intrebat daca Xavier,Bryce si Jodella (Riley,Victoria si Bree) pot sa o citeasca de asemenea,asa ca toate persoanele implicate ar sfarsi prin as cunoaste mai bine personajele inainte sa incepaa filmarile.Am fost incantata ca aceasta parte a povestei va ajunge in film si aveam de gand sa o includ in ghid.

(Confidential:Aici este Jodelle alaturi de o galeata cu cenusa imbibata cu apa ce facea parte din copia ei a manuscisului lui Bree.)

Apoi mi-am dat seama : "scurta" mea poveste avea aproape 200 de pagini la sfarsit.Era prea lunga ca sa incapa in ghid.Editorul meu mi-a spus ca as putea sa lansez povestea lui Bree de una singura.Unul din marile beneficii ale acestui plan ar fi fost ca ar iesi inaintea filmului,asa ca oamenii vor avea sansa sa o cunoasca pe Bree inainte sa o vada in film.Asta avea sens si am decis sa continuam.

A fost un singur lucru pe care l-am cerut : din moment ce aceasta poveste a fost intotdeauna ceva in plus pentru mine si ca trebuia sa fie lansata cu ghidul,am vrut sa pot sa le o ofer fanilor mei gratis.Voi toti a-ti cumparat o tona din cartile mele,si vroiam sa va dau aceasta poveste cadou.Editorul meu a fost super si a acceptat ideea.

Un alt plan al acestei lansari este sa dam un mult mai important cadou carora care intradevar au nevoie.Un dolar de pe fiecare carte cumparata in US din prima serie printata,va fi donat pentru American Red Cross pentru ajutorul lor in Haiti si Chile si alte parti ale lumii unde oamenii au mare nevoie de ajutor.De asemenea vom avea o optiune online,asa ca puteti dona daca vreti cand cititi povestea online.Sper sa o faceti.Cred ca puteam sa ajutam foarte multi oameni cu asta.

Chiar sper sa va placa povestea.Ma bucur ca dupa atata vreme,Bree are in sfarsit sansa sa straluceasca.

Va multumesc pentru tot sprijinul,
Steph."

Traducere:NESSIE
Sursa:stepheniemeyer.com
Powered By Blogger